Beantwoord

Signaalversterker voor bereik binnenshuis?

• 4 januari 2018
  • 4 reacties
  • 862 Bekeken

Beste mensen,

Ik zie dat er vaker gemeld wordt/is dat men geen bereik binnenshuis heeft. Dat geldt ook voor mij (postcode 1349CL), de dekkingskaart geeft aan redelijk.
Nu weet ik dat het waarschijnlijk te maken heeft het te goed (stralings)-geisoleerd zijn van ons huis. 50% van ons huis bestaat uit warmtewerend glas.

Ik heb gehoord dat er providers zijn die hiervoor technische oplossingen bieden in de vorm van een signaal versterker in huis. Zijn jullie hiermee bekend en is dat ook via T-Mobile beschikbaar?
icon

Beste antwoord door jan kelder 4 januari 2018, 12:56

volgens mij mag dit zo maar niet , deze versterkers werken op de zelfde frequenties als de providers.
laat je goed informeren voor dat je wat koopt , informatie kan je krijgen bij agentschap telecom .
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +13
als je bedoeld voor mobiel ? dan denk ik niet dat tmobile hier wat voor heeft .
ik bedoel idd mobiel.
Ik heb even ge-googled. Op mobielversterkers.nl vind je verscheidende versterkers waarbij vermeld wordt dat ze geschikt zijn voor T-Mobile. Ik kan echter niet beoordelen of dat ook werkelijk zo is. Heeft iemand er ervaring mee?
Reputatie 4
Badge +13
volgens mij mag dit zo maar niet , deze versterkers werken op de zelfde frequenties als de providers.
laat je goed informeren voor dat je wat koopt , informatie kan je krijgen bij agentschap telecom .

Reageer