Beantwoord

Simkaart slecht bereik

  • 12 mei 2014
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

Is het mogelijk om mijn verouderde simkaart om te ruilen voor een nieuwe omdat ik slecht of geen bereik heb?
icon

Beste antwoord door tribaltim 12 mei 2014, 21:42

Beste Frank47, 

Om in aanmerking te komen voor een (kosteloze) vervanging van je simkaart dien je aan een aantal voorwaarden te voldoen. 
Deze staan in dit topic genoemd. 

Mocht je hieraan voldoen kan je meteen in dat topic een nieuwe simkaart aanvragen, maar lees wel eerst alle voorwaarden door voordat je dit doet :D
Hopende je vraag zo voldoende beantwoord te hebben! 

Groetjes Tribaltim
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Hoi David,

Dat is prima, ik wacht even af wat er door de netwerkspecialisten bevonden wordt.
Hopelijk is er gauw verbetering te verwachten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dommeldal,

Top dat je zelf al wat getest hebt, dit geeft gelijk meer duidelijkheid!

Het verschil in speedtests duidt aan dat het aan jouw thuislocatie ligt. Als het aan de simkaart of het toestel had gelegen, dan had je ook een lage snelheid gehaald op het werk. Het is dan ook goed dat je een melding hebt gemaakt op onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten zullen hier spoedig naar kijken en nagaan of zij iets voor jou kunnen betekenen. Houd er rekening mee dat ze telefonisch contact opnemen met een afgeschermd nummer. Dan weet je in ieder geval dat het onze specialist is. 🙂

Mochten wij je in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Reputatie 2
Vanmorgen op werk opnieuw getest, hier wel vrij acceptabel snelheid. Telkens rond de 72 Mbps, dit terwijl ik thuis buiten en binnen nog geen 5 Mbps haal. Lijkt mij dat er toch iets mis is met het netwerk in mijn omgeving thuis.
Reputatie 2
Hallo,

Kan het aan mijn simkaart liggen dat ik een belabberde internetsnelheid heb. Ik kom amper boven de 5 Mbps uit. Had eerst SS & SB abo en sinds 1 juli een Go next sim only.
Heb al meerdere malen toestel terug gezet naar fabrieksherstel en ook al simkaart eruit gehaald en opnieuw erin gezet. Heb als toestel Samsung Galaxy S7 edge, dus snelheid zou uitstekend moeten zijn. Heb al via netwerkpagina gevraagd of t mobile telefonisch contact met me wil opnemen want dit is nu al langere tijd gaande.
Ik zal morgen op mijn werk ook nog even kijken wat collega met hetzelfde toestel haalt. Heeft ook T mobile. Daarna kunnen we ook nog testen dmv het even ruilen van simkaarten.

Gr. Dommeldal
Beste Frank47, 

Om in aanmerking te komen voor een (kosteloze) vervanging van je simkaart dien je aan een aantal voorwaarden te voldoen. 
Deze staan in dit topic genoemd. 

Mocht je hieraan voldoen kan je meteen in dat topic een nieuwe simkaart aanvragen, maar lees wel eerst alle voorwaarden door voordat je dit doet :D
Hopende je vraag zo voldoende beantwoord te hebben! 

Groetjes Tribaltim

Reageer