Vraag

Sinds kort netwerkproblemen thuis en op het werk

Ik heb sinskort problemen met me netwerk in huis en op me werk hoe kan dit? Als ik buiten ben 1 a 2 streepjes of duurd heel lang voordat ik me netwerk terug heb

3 reacties

Als ik er vanuit ga dat je werk en thuis twee verschillende locaties zijn, zou het zomaar kunnen dat de antenne van het toestel is beschadigd. Dit kan komen door hard stoten of een val. Dat hoeft niet eens meteen te zijn maar kan zelfs weken eerder gebeurt zijn.

Werkt het wel normaal op andere plekken? en hebben andere mensen die het T-Mobile netwerk gebruiken op dezelfde plek wel normale signaalsterkte?
Andere collegas hebben er ook wel last van maar hebben wel berijk en ik heb niks meer en in huis had ik nooit last van nu nog maar 1 of 2 streepjes en is et weer weg dus kan goed zijn dat die stuk is
Ga ik er wel mee terug

Bedankt
Reputatie 4
@ roland2103

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je even contact zoekt! Wanneer andere collega's die ook T-Mobile hebben geen problemen ervaren op dezelfde locatie, lijkt het niet te gaan om een netwerkprobleem. Je zou je simkaart in een ander toestel kunnen proberen om zo te bekijken of dit voor een verbetering zorgt. Indien dit het geval is dan is je toestel mogelijk defect.

Laat maar even weten wat jouw bevindingen zijn, ik ben benieuwd! 😉

Reageer