Beantwoord

Sinds vandaag geen netwerk thuis postcode 8023

  • 16 juli 2011
  • 9 reacties
  • 295 Bekeken

Sinds vanmiddag heb ik ineens thuis geen netwerk meer, postcode 8023. Zijn er problemen met het netwerk? Op andere locaties heb ik wel gewoon bereik.
icon

Beste antwoord door Ries 20 juli 2011, 13:21

@Induna1
Goed om te lezen dat je weer netwerk hebt en dat alles naar behoren functioneert!
Je hebt het hier gemeld en ik heb het formulier afgesloten voor je.

Zou je nog een reactie als beantwoord willen markeren zodat andere forumleden ook weet dat het weer in orde is?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Als je normaal wel bereik hebt zal er inderdaad wel een storing zijn, toestel al een keer helemaal opnieuw opgestart?
Als je telefoon het nog niet doet, zet hem dan eens op 2G netwerk.
Daar bleek bij mij het probleem te zitten, kwamen ze achter na 5 dagen!!!!!
Erg he, moest continu mijn huis uit om telefoontjes te kunnen plegen, had namelijk hetzelfde als jij.
Ik heb mijn telefoon al meerdere malen uitgezet, ook al geprobeerd om de batterij eruit te halen, niks werkt. Ik zal de tip van het 2G netwerk eens kunnen proberen. Maar ik vind het wel raar dat ik sinds vandaag ineens helemaal geen verbinding meer heb thuis, nog nooit last van gehad.
Reputatie 7
@Induna1
Op je woonadres zie ik geen reden waarom je de afgelopen dagen een verminderd bereik ervaart. Een verminderd bereik kan ook het gevolg zijn van veranderingen in jouw omgeving. Denk bijvoorbeeld aan bouwwerkzaamheden met bijvoorbeeld een grote hijskraan.

Je hebt je netwerkklacht ook gemeld via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Je netwerkklacht gaat worden onderzocht en er wordt binnen 10 werkdagen contact met je opgenomen.
Ik ben vanmorgen oo langs geweest in de T-Mobile shop. Ik heb een nieuwe sim kaart gekregen. Tot nu toe nog steeds geen verbinding als ik thuis ben, wel op andere locaties. De medewerkster in de shop vertelde mij dat het ook nog aan het toestel kon liggen, dus dat deze eventueel voor reparatie opgestuurd kan worden. Als het aan mijn toestel ligt, hoe kan het dan dat ik op andere locaties wel gewoon bereik heb en thuis niet?
Reputatie 5
@Induna1
Als je op andere locaties wel gewoon bereik hebt dan ga ik er niet vanuit dat je toestel defect is. Wat er dan precies aan de hand is weet ik niet. Zoals CindyS al aan heeft gegeven zal je netwerkklacht opgepakt worden door de Netwerk Specialisten.
Wil je het laten weten als de Netwerk Specialist contact met je heeft opgenomen?
@Ries: Bedankt voor je reactie. Je hebt me een beetje gerustgesteld, baalde er namelijk goed van dat het eventueel aan mijn toestel zou kunnen liggen. Ik zal het hier laten weten als ik een reactie van de netwerkspecialist heb ontvangen.
Inmiddels heb ik weer gewoon netwerk, jeuj! Dat betekent dus dat mijn ingevulde formulier van de dekkingskaart ook niet meer van toepassing is. Moet ik dit ergens melden?
Reputatie 5
@Induna1
Goed om te lezen dat je weer netwerk hebt en dat alles naar behoren functioneert!
Je hebt het hier gemeld en ik heb het formulier afgesloten voor je.

Zou je nog een reactie als beantwoord willen markeren zodat andere forumleden ook weet dat het weer in orde is?