Beantwoord

Sinds vanochtend geen netwerkverbinding


Hallo,

Ik heb al sinds vanochtend geen netwerk verbinding. Telefoon aan en uitgezet /update uitgevoerd/ instellingen gecontroleerd maar niets helpt.


Groetjes,
Saskia
icon

Beste antwoord door David 9 februari 2018, 08:47

Hoi Saskia,

Dat kunnen we hopelijk gauw oplossen! Ervaar je het probleem nog steeds?

Ik heb even alles nagelopen, maar zie eigenlijk op het eerste oog geen bijzonderheden op jouw aansluiting. De dekkingskaart geeft aan dat je een goede dekking zou moeten hebben en er zijn geen storingen of werkzaamheden. Daarnaast staan er ook geen blokkades op jouw abonnement, bijvoorbeeld door een openstaande factuur, dus ook daar zit het probleem niet.

Zou je kunnen aangeven of je het probleem overal ervaart of alleen thuis? Om snel te achterhalen of het aan jouw toestel of simkaart ligt zou ik je aan willen raden om deze stappen even door te nemen. Op deze manier ontdek je gelijk of het aan de sim of telefoon ligt. Als de simkaart het in een andere telefoon wel doet is het de telefoon en anders de simkaart.

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie en hopelijk is het probleem snel opgelost, want je moet natuurlijk wel gewoon bereikbaar zijn! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Saskia,

Dat kunnen we hopelijk gauw oplossen! Ervaar je het probleem nog steeds?

Ik heb even alles nagelopen, maar zie eigenlijk op het eerste oog geen bijzonderheden op jouw aansluiting. De dekkingskaart geeft aan dat je een goede dekking zou moeten hebben en er zijn geen storingen of werkzaamheden. Daarnaast staan er ook geen blokkades op jouw abonnement, bijvoorbeeld door een openstaande factuur, dus ook daar zit het probleem niet.

Zou je kunnen aangeven of je het probleem overal ervaart of alleen thuis? Om snel te achterhalen of het aan jouw toestel of simkaart ligt zou ik je aan willen raden om deze stappen even door te nemen. Op deze manier ontdek je gelijk of het aan de sim of telefoon ligt. Als de simkaart het in een andere telefoon wel doet is het de telefoon en anders de simkaart.

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie en hopelijk is het probleem snel opgelost, want je moet natuurlijk wel gewoon bereikbaar zijn! 🙂

Reageer