Beantwoord

Slecht bereik

  • 25 juni 2014
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Ik heb onlangs mijn contract verlengt (januari)omdat mij is toegezegd door een medewerker van T-mobile dat het netwerk in Nijega (werk) en grou (mijn adres in de zomermaanden) veel beter zou zijn dan in de jaren ervoor ivm het 4g netwerk en wat blijkt er is nog helemaal geen 4g netwerk in deze regio en ik heb nog nooit zo'n slecht bereik gehad als nu! Ik voel mij erg verneukt door t-mobile omdat ik een duur abonnement heb die ik niet optimaal kan gebruiken!
Enige tijd geleden heb ik dit meerdere keren bij t-mobile aangegeven, maar tot op heden hebben ze hier nog niks aangedaan en zelfs geen contact met mij opgenomen dit vind ik een zeer kwalijke zaak, wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Harvey 26 juni 2014, 09:40

Ik heb onlangs mijn contract verlengt (januari)omdat mij is toegezegd door een medewerker van T-mobile dat het netwerk in Nijega (werk) en grou (mijn adres in de zomermaanden) veel beter zou zijn dan in de jaren ervoor ivm het 4g netwerk en wat blijkt er is nog helemaal geen 4g netwerk in deze regio en ik heb nog nooit zo'n slecht bereik gehad als nu! Ik voel mij erg verneukt door t-mobile omdat ik een duur abonnement heb die ik niet optimaal kan gebruiken!
Enige tijd geleden heb ik dit meerdere keren bij t-mobile aangegeven, maar tot op heden hebben ze hier nog niks aangedaan en zelfs geen contact met mij opgenomen dit vind ik een zeer kwalijke zaak, wat moet ik nu doen?


Welkom op het T-Mobile forum!

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het bereik. Wij zijn momenteel druk bezig om 4G uit te rollen in heel Nederland. Het is echter nog niet overal beschikbaar. Informatie hierover lees je op onze 4G pagina.

Ik zie in ons systeem staan dat je op 30-1-2013 een netwerkklacht had ingediend en dat je toen de keuze kreeg om het contract op te zeggen of het ontvangen van 6 maanden 20% korting. Je hebt toen voor de korting gekozen. Ik zie niet dat er hierna nog een netwerkklacht van je is ontvangen. Ik adviseer je om nogmaals een melding hiervan te maken zodat er opnieuw naar je situatie gekeken kan worden. Deze melding kan je nogmaals doen via de dekkingskaart op onze website.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb onlangs mijn contract verlengt (januari)omdat mij is toegezegd door een medewerker van T-mobile dat het netwerk in Nijega (werk) en grou (mijn adres in de zomermaanden) veel beter zou zijn dan in de jaren ervoor ivm het 4g netwerk en wat blijkt er is nog helemaal geen 4g netwerk in deze regio en ik heb nog nooit zo'n slecht bereik gehad als nu! Ik voel mij erg verneukt door t-mobile omdat ik een duur abonnement heb die ik niet optimaal kan gebruiken!
Enige tijd geleden heb ik dit meerdere keren bij t-mobile aangegeven, maar tot op heden hebben ze hier nog niks aangedaan en zelfs geen contact met mij opgenomen dit vind ik een zeer kwalijke zaak, wat moet ik nu doen?


Welkom op het T-Mobile forum!

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het bereik. Wij zijn momenteel druk bezig om 4G uit te rollen in heel Nederland. Het is echter nog niet overal beschikbaar. Informatie hierover lees je op onze 4G pagina.

Ik zie in ons systeem staan dat je op 30-1-2013 een netwerkklacht had ingediend en dat je toen de keuze kreeg om het contract op te zeggen of het ontvangen van 6 maanden 20% korting. Je hebt toen voor de korting gekozen. Ik zie niet dat er hierna nog een netwerkklacht van je is ontvangen. Ik adviseer je om nogmaals een melding hiervan te maken zodat er opnieuw naar je situatie gekeken kan worden. Deze melding kan je nogmaals doen via de dekkingskaart op onze website.

Reageer