Beantwoord

Slecht bereik Beilen

  • 17 november 2016
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Hallo,

Ik heb in mijn huis en om het huis zeer slecht tot geen bereik. Het bereik is al een paar maanden zeer slecht en heb alle updates uitgevoerd en gekeken wat er verder aan de hand kan zijn.

Ik heb een SIM only abonnement zonder telefoon en wil graag kijken wat de mogelijkheden zijn voor verbetering en anders wil ik graag van mijn contract af.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Jacinthe
icon

Beste antwoord door Amy 18 november 2016, 09:09

Hey Jacinthe,

Aiii.. lastig dat het bereik op jouw locatie niet helemaal in orde is. Heb je dit alleen op je thuislocatie?

Ik heb net naar jouw postcode in Beilen gekeken op de Dekkingskaart en ik zag wel dat er in jouw omgeving een aantal 'vlekken' zijn in het netwerk. Wel zou je eigenlijk prima bereik moeten hebben op 4G. Merk je ook problemen met het gebruik? Valt een gesprek bijvoorbeeld weg tijdens het bellen? Of is je internet sloom? Wanneer je last hebt van deze problemen op jouw locatie dan kun je het beste een melding maken via de dekkingskaart. Deze komt dan terecht bij een netwerkexpert en die doet er dan onderzoek naar. Vervolgens neemt hij of zij contact met je op om de situatie en een eventuele oplossing met je te bespreken.

In dit forumtopic vind je ook een aantal tips voor wanneer je netwerkproblemen hebt. Die tips zou je nog even door kunnen nemen voor je een melding maakt op de dekkingskaart.

Houd je ons op de hoogte hier? Mocht je verder nog vragen hebben, let me know! :8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Jacinthe,

Aiii.. lastig dat het bereik op jouw locatie niet helemaal in orde is. Heb je dit alleen op je thuislocatie?

Ik heb net naar jouw postcode in Beilen gekeken op de Dekkingskaart en ik zag wel dat er in jouw omgeving een aantal 'vlekken' zijn in het netwerk. Wel zou je eigenlijk prima bereik moeten hebben op 4G. Merk je ook problemen met het gebruik? Valt een gesprek bijvoorbeeld weg tijdens het bellen? Of is je internet sloom? Wanneer je last hebt van deze problemen op jouw locatie dan kun je het beste een melding maken via de dekkingskaart. Deze komt dan terecht bij een netwerkexpert en die doet er dan onderzoek naar. Vervolgens neemt hij of zij contact met je op om de situatie en een eventuele oplossing met je te bespreken.

In dit forumtopic vind je ook een aantal tips voor wanneer je netwerkproblemen hebt. Die tips zou je nog even door kunnen nemen voor je een melding maakt op de dekkingskaart.

Houd je ons op de hoogte hier? Mocht je verder nog vragen hebben, let me know! :8

Reageer