Beantwoord

Slecht bereik bij bellen

In november 2016 heb ik contact gehad met een medewerker, omdat ik erg last had van het slechte bereik in mijn huis. Hiervoor zijn jullie mij tegemoet gekomen met een korting. Echter blijft het probleem nog bestaan. Doordat ik telefonisch niet te bereiken ben in mijn woning ben ik genoodzaakt om gebruik te maken van whatsapp bellen. Dit zorgt ervoor dat ik mijn MB’s hieraan verspil. U zult zich vast realiseren dat dit erg vervelend is. Graag zou ik willen dat ik van abonnement kan veranderen. Zodat ik gebruik kan maken van voldoende internet en bereikbaar kan blijven. Graag zou ik willen overstappen van abonnement bij jullie. . Ik ben geïnformeerd door een medewerker van T-mobile over een abonnement waar je zowel internet en bellen onbeperkt zijn.
icon

Beste antwoord door David 30 augustus 2017, 10:05

Hoi Arkoubi,

Erg spijtig dat je een slecht signaal om te bellen hebt in jouw huis!

In ons systeem zie ik dat je op 24 augustus contact hebt gehad met mijn collega en dat je toen ook verder bent geïnformeerd. Zoals mijn collega ook heeft aangegeven, is het niet mogelijk om over te stappen op Go. Daarna heb je een andere collega gesproken over jouw opties naar aanleiding van de dekkingsklacht. Deze uitkomst is echter al verouderd, dus wij kunnen dit niet alsnog voor je omzetten naar een ontbinding van het contract. Als je wilt, dan kun je wel een nieuwe melding maken via de dekkingskaart, zodat de situatie opnieuw bekeken kan worden. Er kan dan ook gekeken worden naar eventuele vervolgstappen.

Voor nu zou ik je aanraden om de databundel te verhogen, aangezien je deze veel gebruikt en jouw huidige bundel ook al op is. Met een grotere databundel kun je goed uit de voeten en hoef je geen overige kosten te maken, zoals nu het geval is. Je kunt heel eenvoudig via My T-Mobile, onder 'Bundels aanpassen' jouw bundel bijstellen.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Arkoubi,

Erg spijtig dat je een slecht signaal om te bellen hebt in jouw huis!

In ons systeem zie ik dat je op 24 augustus contact hebt gehad met mijn collega en dat je toen ook verder bent geïnformeerd. Zoals mijn collega ook heeft aangegeven, is het niet mogelijk om over te stappen op Go. Daarna heb je een andere collega gesproken over jouw opties naar aanleiding van de dekkingsklacht. Deze uitkomst is echter al verouderd, dus wij kunnen dit niet alsnog voor je omzetten naar een ontbinding van het contract. Als je wilt, dan kun je wel een nieuwe melding maken via de dekkingskaart, zodat de situatie opnieuw bekeken kan worden. Er kan dan ook gekeken worden naar eventuele vervolgstappen.

Voor nu zou ik je aanraden om de databundel te verhogen, aangezien je deze veel gebruikt en jouw huidige bundel ook al op is. Met een grotere databundel kun je goed uit de voeten en hoef je geen overige kosten te maken, zoals nu het geval is. Je kunt heel eenvoudig via My T-Mobile, onder 'Bundels aanpassen' jouw bundel bijstellen.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer