Beantwoord

Slecht bereik binnenshuis

  • 21 november 2017
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Beste T-Mobile,

Mijn partner en ik zijn allebei klant bij jullie maar hebben al maanden slecht ontvangst binnenshuis op postcode 1521EK in Wormerveer. Voor elk telefoongesprek moeten we dat in de tuin doen. Niet zo prettig met de koude dagen.
Alle adviezen en stappen hebben we via de website al gedaan maar geen succes. Mijn partner heeft een eigen bedrijf dus vooral voor hem frustrerend.

Het betreft de Samsung Galaxy S6 + S7 + Samsung Note 3
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 november 2017, 10:58

Hoi SilvanaF.31,

Oei, ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is - en dan hebben we de koudste dagen nog niet eens gehad!

Omdat je aangeeft dat al jullie toestellen dit probleem hebben en jullie de stappen via de website ook al gevolgd hebben, heb ik dit even met onze netwerkspecialist besproken. Hij geeft aan dat je zeker een melding kunt maken via de dekkingskaart. Je kunt eerst jouw exacte adres invullen en dan kiezen voor "Meld een probleem". Dit hoeven jullie niet alletwee te doen, één melding volstaat. Onze specialisten gaan dan uitzoeken wat het probleem is!

Lukt het om de melding te maken? Mocht je er meer hulp bij nodig hebben of nog andere vragen hebben, laat het me dan weten. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi SilvanaF.31,

Oei, ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is - en dan hebben we de koudste dagen nog niet eens gehad!

Omdat je aangeeft dat al jullie toestellen dit probleem hebben en jullie de stappen via de website ook al gevolgd hebben, heb ik dit even met onze netwerkspecialist besproken. Hij geeft aan dat je zeker een melding kunt maken via de dekkingskaart. Je kunt eerst jouw exacte adres invullen en dan kiezen voor "Meld een probleem". Dit hoeven jullie niet alletwee te doen, één melding volstaat. Onze specialisten gaan dan uitzoeken wat het probleem is!

Lukt het om de melding te maken? Mocht je er meer hulp bij nodig hebben of nog andere vragen hebben, laat het me dan weten. 🙂

Reageer