Beantwoord

Slecht bereik binnenshuis bellen

  • 22 februari 2018
  • 2 reacties
  • 381 Bekeken

Al heel lang heb ik slecht bereik als ik vanuit huis met m’n mobiel bel. We overwegen nu over te stappen naar een andere provider, omdat we veel thuis werken en klanten regelmatig aangeven dat we ‘wegvallen’ tijdens telefoongesprekken. Dat is erg stoerend. Is hier een oplossing voor bij t-mobile of is overstappen de enige optie?
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 februari 2018, 12:08

Hoi WillekeLDS,

Ik zie jullie natuurlijk niet graag vertrekken naar een andere provider! Ik wil daarom zeker nog een poging doen om dit voor jullie op te lossen!

Volgens de dekkingskaart zou je wel gewoon goed bereikbaar moeten zijn binnenshuis. Ik zie dat dit in september al eens is doorgezet naar onze specialisten, maar dat het toen niet gelukt is om contact met jullie op te nemen. Ik zou daarom graag beide nummers van jullie ontvangen en het liefst nog een alternatief telefoonnummer waarop wij jullie kunnen bereiken. Ik kan dit dan namelijk nogmaals doorzetten naar onze specialisten, zodat zij hier nog eens goed naar kunnen kijken!

Je kunt mij een privéberichtje sturen met alle gegevens. Zou je daarbij ook willen vermelden welke toestellen jullie precies gebruiken? Komen de problemen ook voor als jullie zelf uitbellen?

Ik zie je berichtje verschijnen!
Bekijk origineel

2 reacties

Oh ja, ik heb al meerdere keren een melding gedaan via de dekkingskaart. Het ligt niet aan onze mobieltjes/simkaart. Op de dekkingskaart is wel een lichtroze vlek te zien in onze buurt. Wij wonen precies op de rand van die lichte vlek.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi WillekeLDS,

Ik zie jullie natuurlijk niet graag vertrekken naar een andere provider! Ik wil daarom zeker nog een poging doen om dit voor jullie op te lossen!

Volgens de dekkingskaart zou je wel gewoon goed bereikbaar moeten zijn binnenshuis. Ik zie dat dit in september al eens is doorgezet naar onze specialisten, maar dat het toen niet gelukt is om contact met jullie op te nemen. Ik zou daarom graag beide nummers van jullie ontvangen en het liefst nog een alternatief telefoonnummer waarop wij jullie kunnen bereiken. Ik kan dit dan namelijk nogmaals doorzetten naar onze specialisten, zodat zij hier nog eens goed naar kunnen kijken!

Je kunt mij een privéberichtje sturen met alle gegevens. Zou je daarbij ook willen vermelden welke toestellen jullie precies gebruiken? Komen de problemen ook voor als jullie zelf uitbellen?

Ik zie je berichtje verschijnen!

Reageer