Beantwoord

Slecht bereik en slechte service

• 21 juli 2017
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Hoi,

Ik woon nu sinds augustus 2016 in Eelde (Drenthe) en heb vanaf het moment dat ik er woon in mijn huis slecht bereik. Regelmatig 0 tot 1 streepje bereik en vaak geen bereik. Tijdens het bellen steeds haperende gesprekken of gesprekken die wegvallen.

In oktober heb ik hierover een case laten aanmaken bij T-mobile en een dekkingsklacht in gediend. Hier heb ik niets meer van gehoord, een paar weken later heb ik gevraagd wat de status hiervan was en de case was ineens verdwenen. Toen heb ik een nieuwe case en dekkingsklacht ingediend. Ook hier heb ik niets meer van gehoord.

Ik ging er dan maar vanuit dat T-mobile er niets aan ging doen dus ik ben maar gaan bellen bij het raam of buiten.

Vanaf juni 2017 was het bereik zo slecht dat ik besloot weer te bellen.
Op 30 juni heb ik T-Mobile gebeld en heb ik een nieuwe case en dekkingsklacht ingediend. Ik zou de week erna daarover terug gebeld worden met het vervolg. Dat gebeurde niet.
Op 7 juli heb ik er nogmaals achteraan gebeld omdat ik nog niets gehoord had. Weer kon T-mobile mijn case en dekkingsklacht niet vinden en ze gingen een nieuwe aanmaken en ook hier zal ik over terug gebeld worden door de technische afdeling.
Op 21 juli heb ik er maar weer eens achter aan gebeld omdat ik er nog steeds niets van gehoord had. En je gokt het al. Weer is er geen case of dekkingsklacht bekend... De medewerker wou een nieuwe case en dekkingsklacht indienen, maar ik heb haar vriendelijk bedankt.

Het is duidelijk dat T-mobile niets met deze klachten doet, maar wel elke maand geld inneemt.

Ik heb daarom maar besloten naar een andere provider te gaan. Ik wou dit wel melden zodat het slechte netwerk en slechte service in mijn buurt van T-mobile bekend is en mensen hier rekening mee kunnen houden. Ik hoop dat andere mensen hier geen last van hebben. Overigs geeft de dekkingskaart van T-Mobile aan dat er in mijn buurt een zeer goed bereik moet zijn, niets is minder waar.
Wel vind ik het jammer want ik ben jaren klant geweest bij T-mobile en toen ik nog in Groningen woonde beviel het me goed en had ik ook goed bereik.

Mvg,

Peter
icon

Beste antwoord door Issam 21 juli 2017, 17:10

Hallo Peter,

Erg jammer om te lezen dat de dekking bij jou niet voldoende is. Ik begrijp heel goed dat je hier een oplossing voor wil hebben.

De reden dat je geen terugkoppeling van ons hebt ontvangen is omdat je tijdens het melden van de klacht hebt gekozen voor: Ik hoef niet gebeld te worden over het onderzoek. Je klacht wordt dan wel ontvangen door ons, zodat wij weten waar de dekking verminderd is, maar we doen hier verder geen onderzoek naar. Je krijgt daarom dus ook geen terugkoppeling.

Ik wil je vragen om nog één laatste keer een dekkingsklacht in te dienen via onze website. Let hierbij goed op dat je bij de vraag: Ik wil telefonisch terugkoppeling ontvangen, kiest voor 'Ja'.

Onze collega's gaan er dan mee aan de slag en voorzien je binnen 5 werkdagen van een terugkoppeling. Gebeurt dit weer niet op de een of andere manier, dan ga ik er persoonlijk acheraan zodat dit opgelost wordt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Peter,

Erg jammer om te lezen dat de dekking bij jou niet voldoende is. Ik begrijp heel goed dat je hier een oplossing voor wil hebben.

De reden dat je geen terugkoppeling van ons hebt ontvangen is omdat je tijdens het melden van de klacht hebt gekozen voor: Ik hoef niet gebeld te worden over het onderzoek. Je klacht wordt dan wel ontvangen door ons, zodat wij weten waar de dekking verminderd is, maar we doen hier verder geen onderzoek naar. Je krijgt daarom dus ook geen terugkoppeling.

Ik wil je vragen om nog één laatste keer een dekkingsklacht in te dienen via onze website. Let hierbij goed op dat je bij de vraag: Ik wil telefonisch terugkoppeling ontvangen, kiest voor 'Ja'.

Onze collega's gaan er dan mee aan de slag en voorzien je binnen 5 werkdagen van een terugkoppeling. Gebeurt dit weer niet op de een of andere manier, dan ga ik er persoonlijk acheraan zodat dit opgelost wordt!
Hallo,

Bedankt voor je bericht, maar ik heb de klacht 4 keer ingediend. Alle 4 keer telefonisch en ik heb bij geen enkele gezegd dat ik geen terugkoppeling hoef... Misschien dat ik een jaar geleden iets via een site heb ingevuld, maar dan alsnog lijkt me dat erg sterk. Ik meld het aan uit de hoop dat er iets mee gebeurd en natuurlijk wil ik dan een terug koppeling...
Maar zoals ik in mijn eerste bericht aangaf, ik meld dit zodat andere mensen hier rekening mee kunnen houden. Het was geen vraag en ik hoef geen oplossing. Als T-mobile hier iets mee wou doen dan was dat één van de 4 keer dat ik een klacht had ingediend wel gedaan.

Jou bericht bevestigd alleen maar dat T-mobile hier niets mee wil doen aangezien je de schuld in mijn schoenen probeert te schuiven in plaats van aangeven dat er bij T-mobile iets niet goed gaat. Daarnaast elke keer dat ik heb gebeld met T-mobile kunnen ze de case/klacht niet vinden. En nu geef jij aan dat er iets over bekend is? Beetje vreemd.

Ik heb vandaag al een simkaart aangevraagd bij een andere provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peter,

Het is zeker niet Issam z'n bedoeling om de schuld in jouw schoenen te schuiven. Het enige wat hij aangeeft is dat dit de reden was waarom er niets teruggekoppeld is. Waarom mijn collega's jouw case niet hebben gezien, durf ik verder niet te zeggen.

Het is jammer om te lezen dat je gaat vertrekken, maar ik begrijp dat je gewoon een goede netwerkervaring wilt hebben. Mocht er iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan alsnog gerust weten!

Reageer