Beantwoord

Slecht bereik (Enschede, Oldebroek, Zelhem)

  • 30 september 2017
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

afgelopen maand ben ik naar verschillende plaatsen geweest! en ik merk dat me internet vrijwel haast niet werkt.. en Duitsland ook niet altijd.. en zoals in het Stadion/ of tentfeesten kom ik er ook niet goed doorheen.

hoe zou dat kunnen komen?
wel jammer merk steeds vaker dat ik er hinder van heb..
waarvoor heen bij kpn nooit geen last van heb gehad

Hebben jullie misschien tips? of wat ik er aan zou kunnen doen.
icon

Beste antwoord door David 2 oktober 2017, 16:50

Hi Cinnepin86,

Je ervaart dit probleem dus op een aantal locaties, maar niet overal? Zijn dit vooral grensgebieden? Sowieso kunnen drukbezochte plekken, zoals een stadion of feest, een verminderde dekking als gevolg hebben. Als je deze problemen op dergelijke locaties hebt, dan is het dus goed mogelijk dat het te druk is op de mast of dat jouw locatie ongunstig is ten opzichte van de mast.

Je kunt op de dekkingskaart de locaties invoeren waar je een verminderde dekking ervaart. Dan weet je in ieder geval wat voor dekking je kunt verwachten in de omgeving. Als je het probleem overal ervaart, dan is het goed mogelijk dat het aan het toestel of de simkaart ligt. Dit kun je controleren door deze stappen uit te voeren.

Hopelijk heb ik je zo in ieder geval meer duidelijkheid kunnen geven! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Cinnepin86,

Je ervaart dit probleem dus op een aantal locaties, maar niet overal? Zijn dit vooral grensgebieden? Sowieso kunnen drukbezochte plekken, zoals een stadion of feest, een verminderde dekking als gevolg hebben. Als je deze problemen op dergelijke locaties hebt, dan is het dus goed mogelijk dat het te druk is op de mast of dat jouw locatie ongunstig is ten opzichte van de mast.

Je kunt op de dekkingskaart de locaties invoeren waar je een verminderde dekking ervaart. Dan weet je in ieder geval wat voor dekking je kunt verwachten in de omgeving. Als je het probleem overal ervaart, dan is het goed mogelijk dat het aan het toestel of de simkaart ligt. Dit kun je controleren door deze stappen uit te voeren.

Hopelijk heb ik je zo in ieder geval meer duidelijkheid kunnen geven! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je! 🙂

Reageer