Beantwoord

Slecht bereik Hellouw

  • 13 maart 2018
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

Sinds eind 2016 nwe Iphone 6S en nieuwe provider, t.w. T-Mobile. Overgestapt van KPN...
Sindsdien heb ik gewoonweg slecht bereik binnenshuis en het wordt alsmaar slechter. Iedere keer naar buiten moeten lopen voor wat beter bereik is geen doen en absoluut geen oplossing. Ik denk dat zodra ik kan gaan overstappen, weer naar KPN ga, want daar had ik geen problemen met het bereik binnenshuis.
Hoe kan dit worden opgelost? Dit is behoorlijk irritant, aangezien we ook een bedrijf aan huis hebben.

Graag hoor ik van jullie,
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 maart 2018, 12:07

Hoi APFdeVries,

Natuurlijk zie ik het liefst dat je perfect bereik hebt! Zeker als je een bedrijf aan huis hebt, is dat wel zo handig. Ik kijk meteen met je mee, om te kijken wat ik jou kan aanraden.

Ik zie op de dekkingskaart dat het bereik niet optimaal is op jouw adres, maar je zou binnenshuis wel goed bereik moeten hebben. In ons systeem zie ik terug dat je recent al een dekkingsklacht via de dekkingskaart hebt aangemaakt. Het lijkt erop dat je er toen voor gekozen hebt om niet teruggebeld te willen worden en ik kan je zeker aanraden dit wèl aan te vinken. Wat je kunt doen, is de dekkingsklacht opnieuw aanmaken en ditmaal de optie aanvinken. Eén van onze netwerkspecialisten neemt dan contact met je op en gaat samen met jou naar een passende oplossing zoeken!

Mocht het niet lukken met het aanmaken van de klacht, vraag dan gerust om hulp. Bij andere vragen kun je hier natuurlijk ook altijd terecht!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Als je op 4gmasten.nl kijkt dan zie je dat T-Mobile zendmasten mist in Herweijnen en Haaften waar KPN die wel heeft. En aan de overkant van de Waal is het ook dun gezaaid met T-Mobile.

Ik gebruik de 4G masten site altijd als ik mensen adviseer over een mobiele provider. Let ook op dat lage frequenties (800/900 MHz) een groter bereik hebben dan 1800 en hoger en ze dringen ook beter door gebouwen heen. Hoge frequenties zijn alleen in het voordeel qua capaciteit en max. snelheid.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi APFdeVries,

Natuurlijk zie ik het liefst dat je perfect bereik hebt! Zeker als je een bedrijf aan huis hebt, is dat wel zo handig. Ik kijk meteen met je mee, om te kijken wat ik jou kan aanraden.

Ik zie op de dekkingskaart dat het bereik niet optimaal is op jouw adres, maar je zou binnenshuis wel goed bereik moeten hebben. In ons systeem zie ik terug dat je recent al een dekkingsklacht via de dekkingskaart hebt aangemaakt. Het lijkt erop dat je er toen voor gekozen hebt om niet teruggebeld te willen worden en ik kan je zeker aanraden dit wèl aan te vinken. Wat je kunt doen, is de dekkingsklacht opnieuw aanmaken en ditmaal de optie aanvinken. Eén van onze netwerkspecialisten neemt dan contact met je op en gaat samen met jou naar een passende oplossing zoeken!

Mocht het niet lukken met het aanmaken van de klacht, vraag dan gerust om hulp. Bij andere vragen kun je hier natuurlijk ook altijd terecht!
ook in de omgeving hier van is t-mobile enorm zwak herwijen net zo valt tegen het netwerk helaas
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Theo,

Altijd spijtig om te lezen wanneer het netwerk ergens niet optimaal is! :S Het liefst geven we iedereen natuurlijk de perfecte dekking en bereik!

Je bent op het Forum niet geregistreerd met een My T-Mobile account, dus ik geef je in dit geval algemene informatie over het netwerk en hoe dit in zijn werking gaat. Ik zie op onze dekkingskaart terug dat er inderdaad niet overal in Herwijnen de beste dekking geboden wordt, dus het zou goed kunnen dat jij hier ook het nadelige effect van ondervindt. Als het alleen bij jou thuis is, wil ik je aanraden om hier via de dekkingskaart een melding van te maken. Je kunt dit heel simpel doen door jouw postcode in te voeren, de aanwijzer te verslepen naar de precieze locatie en vervolgens de benodigde gegevens in te vullen. Onze netwerkspecialisten gaan dan zo snel mogelijk voor je aan de slag om uit te zoeken wat er nou precies aan de hand is, of dit (spoedig) opgelost kan worden en anders wat er ter compensatie aangeboden kan worden. Doorgaans zijn zij hier enorm snel mee, dus hoe eerder de melding binnen is, hoe sneller je duidelijk hebt!

Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je. Dan helpen we je daar bij verder!
heb al 7 plekken met veel mindere dekking als kpn heb alleen gereageerd verder vind ik het wel gezegend als mijn contracten aflopen ben ik weg suc6 verder

Reageer