Beantwoord

Slecht bereik in huis

  • 21 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

Sinds ik ben overgestap naar T Mobile ervaar ik zeer haperende gesprekken vanuit huis. Kunt u mij aangeven wat hier aan te doen is?

Een fatsoenlijk telefoongesprek kan ik momenteel niet voeren. Ik heb een nieuwe IPhone dus daar kan het niet aan liggen en de dekkingskaart geeft ook aan dat het bereik gewoon goed zou moeten zijn.

icon

Beste antwoord door Evy 23 oktober 2019, 10:35

Hi @Dees007 

Geen zorgen, ik ga je zo goed mogelijk verder helpen! Heb je hier alleen last van tijdens bellen of met internetten? Het kan wel eens helpen om je toestel aan- en uit te zetten. Wat je ook nog eens zou kunnen proberen, is jouw simkaart testen in een andere telefoon en een ander simkaart in jouw toestel. Dan kun je gelijk checken of hier het probleem ligt of niet. En ervaar je dit probleem overal of alleen op één bepaalde locatie? Neem eens een kijkje in dit topic op onze Community, vaak zit een probleem in een klein hoekje! 

Ervaar je geen netwerk op meerdere locaties? Wil je dan je netwerk instellingen resetten? Op onze website kun je vinden hoe dit moet. Ik wil je wel meegeven dat je wachtwoorden van je WiFi netwerken verloren gaan. Je zult dus opnieuw verbinding moeten maken met je WiFi netwerk.

Ik raad je aan om nogmaals gebruik te maken van onze dekkingskaart. Wat je kunt doen, is op de dekkingskaart jouw adres invoeren en vervolgens voor “Meld een probleem” kiezen. Je kunt dan een netwerkklacht indienen en als je daarin aangeeft dat je door ons teruggebeld wilt worden, dan zullen de netwerkspecialisten samen met jou een oplossing zoeken! Zo kunnen we samen een manier vinden om dit

Laat je even weten of het is gelukt? Als je verder nog vragen hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Dees007 

Geen zorgen, ik ga je zo goed mogelijk verder helpen! Heb je hier alleen last van tijdens bellen of met internetten? Het kan wel eens helpen om je toestel aan- en uit te zetten. Wat je ook nog eens zou kunnen proberen, is jouw simkaart testen in een andere telefoon en een ander simkaart in jouw toestel. Dan kun je gelijk checken of hier het probleem ligt of niet. En ervaar je dit probleem overal of alleen op één bepaalde locatie? Neem eens een kijkje in dit topic op onze Community, vaak zit een probleem in een klein hoekje! 

Ervaar je geen netwerk op meerdere locaties? Wil je dan je netwerk instellingen resetten? Op onze website kun je vinden hoe dit moet. Ik wil je wel meegeven dat je wachtwoorden van je WiFi netwerken verloren gaan. Je zult dus opnieuw verbinding moeten maken met je WiFi netwerk.

Ik raad je aan om nogmaals gebruik te maken van onze dekkingskaart. Wat je kunt doen, is op de dekkingskaart jouw adres invoeren en vervolgens voor “Meld een probleem” kiezen. Je kunt dan een netwerkklacht indienen en als je daarin aangeeft dat je door ons teruggebeld wilt worden, dan zullen de netwerkspecialisten samen met jou een oplossing zoeken! Zo kunnen we samen een manier vinden om dit

Laat je even weten of het is gelukt? Als je verder nog vragen hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Ik heb inmiddels contact gehad met jullie klantenservice en als het goed is ga ik teruggebeld worden door jullie servicemonteur. Ik heb echt al vanalles gedaan maar niks mag baten en de verbinding is echt belabberd. Dat heeft jullie klantenservicemedewerkster nu ook kunnen horen.

Reputatie 5
Badge +4

@Dees007 

Top dat je dit even laat weten! Ik hoop dat het snel kan worden opgelost samen met de servicemonteur. Mocht je er in de toekomst niet uitkomen dan kun je mij altijd een bericht sturen!:grinning:

Reageer