Beantwoord

Slecht bereik met abonnement


Ik ben alles behave positief over t-mobile, bellen gaat aardig (behave met t-mobile, die krijg je gewoon niet an de lijn) maar internet is echt slecht! Behave met wifi verder echt niet normaal, Ik zit er helaas 2 jaar aan vast maar denk dat ik weer terug ga naar Vodafone, daar werkt alles tenminste fatsoenlijk, Ik raad iedereen af om zich bij t-mobile aan te sluiten
icon

Beste antwoord door David 5 augustus 2017, 17:02

Hoi Harry,

Erg jammer om te lezen dat je ontevreden bent over jouw netwerkervaring bij ons! We pakken jouw vraag graag hier op het forum op.

Als het op andere locaties ook gebeurt, dan kan het aan de telefoon of simkaart liggen. Je kunt dit controleren door een kruistest uit te voeren. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en andersom. Mocht het dan bij de ander wel goed werken, dan ligt het aan het toestel en anders kan het ook nog aan de sim liggen.

Als het echter op één locatie is, dan ligt het aan het netwerk. Op jouw postcode zie ik wel een goede dekking, maar het kan natuurlijk aan de bebouwing of locatie ten opzichte van de mast liggen waardoor het signaal niet goed door kan komen in jouw huis. Het beste is om dan een melding te maken op de dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dan kijken wat er aan de hand is en of zij iets voor jou kunnen betekenen. Ze pakken deze meldingen behoorlijk snel op, dus je hoeft niet te lang te wachten op uitsluitsel!

Hopelijk komt er nog positief nieuws uit! Als er iets is waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Beste HarryDussen,

Persoonlijk heb ik heel goede ervaringen met T-Mobile en altijd hoge snelheden.
De snelheid kan van meerdere factoren afhangen:
- Heeft u een databundel bij uw abbo of alleen 64kbps basissnelheid
- Op welk netwerk zit u? 2G te herkennen aan de letter G, 3G te herkennen aan de letters 3G, E, H of H+, of zit u op 4G te herkennen aan de letters 4G(+) of LTE
- Wat voor toestel heeft u? Op een toestel dat alleen voor 3G geschikt is zal geen hogere snelheid dan 15Mbps gehaald worden.
- Heeft u het toestel al eens opnieuw opgestart?
- Heeft u het al eens op een andere locatie getest?
Ik heb gewoon 4g +R
Ik heb een nieuw Sony toestel bij me abonnement gekocht, thuis in huis is ook echt drama, geen ontvangst, had ik eerder altijd, nu op het strand duurt laden erg lang, heb ook databundel op me abonnement.
Op welke manier kom ik het best in contact met t-mobile? Sta op het punt evengoed een abonnement af te sluiting bij de concurrent, dan maar 2 abonnementen, hier kan ik niks mee, hoort gewoon te werken, anders maar via Facebook of zo openbaar?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Harry,

Erg jammer om te lezen dat je ontevreden bent over jouw netwerkervaring bij ons! We pakken jouw vraag graag hier op het forum op.

Als het op andere locaties ook gebeurt, dan kan het aan de telefoon of simkaart liggen. Je kunt dit controleren door een kruistest uit te voeren. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en andersom. Mocht het dan bij de ander wel goed werken, dan ligt het aan het toestel en anders kan het ook nog aan de sim liggen.

Als het echter op één locatie is, dan ligt het aan het netwerk. Op jouw postcode zie ik wel een goede dekking, maar het kan natuurlijk aan de bebouwing of locatie ten opzichte van de mast liggen waardoor het signaal niet goed door kan komen in jouw huis. Het beste is om dan een melding te maken op de dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dan kijken wat er aan de hand is en of zij iets voor jou kunnen betekenen. Ze pakken deze meldingen behoorlijk snel op, dus je hoeft niet te lang te wachten op uitsluitsel!

Hopelijk komt er nog positief nieuws uit! Als er iets is waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 6
Badge +17
Zie je een R in de statusbalk? Zit je misschien in het buitenland of in een grensgebied?
Die 'R' betekent roaming, en dat betekend dat je op een buitenlands netwerk zit.

Reageer