Vraag

Slecht bereik met Samsung Galaxy S5 in 3261


Beste T-Mobile,

Sinds kort een nieuwe Samsung Galaxy S5 aangeschaft met een nieuw abonnement en nieuwe simkaart. Op mijn werk, in postcode gebied 3261, is de telefoon compleet nutteloos. Geen mobiel internet (valt nog mee te leven) maar ook geen telefoon bereik waardoor ik niet kan telefoneren (alleen noodoproepen). Buiten het pand mag je blij zijn als je net aan bereik krijgt. De mooie dekkingsgraadkaart laat op ze minst een goede dekking van het telefoonnetwerk zien in deze regio.

Is de S5 gewoon slecht of heeft T-Mobile deze kaart te rooskleurig ingekleurd?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey VaderJacob,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft. Als ik het goed begrijp komen deze problemen vooral op 1 locatie voor. Dat zou betekenen dat het niet aan je S5 ligt 😉.

Ik zie inderdaad dat de 2G verbinding op die locatie niet optimaal is. In principe zou je buitenshuis wel moeten kunnen bellen op die locatie. Aangezien je aangeeft dat je vooral op die locatie een slecht netwerk ervaart wil ik je vragen om via de Dekkingskaart een melding te maken. Een netwerkspecialist neemt vervolgens contact met je op om de situatie en een eventuele oplossing te bespreken. :)

Als je nog vragen hebt, let me know!
Beste AmyP,

Bedankt voor je antwoord, ik heb op de dekkingskaart een melding gemaakt. Op deze locatie is er buiten heel slecht bereik en binnen totaal niet. Ik had rekening gehouden met minder bereik maar dat er binnen totaal geen bereik is was onvoorzien.

Ik ga afwachten op de reactie van de melding.
Reputatie 7
Badge +15
Hoi VaderJacob,

Graag gedaan! Goed dat je een melding hebt gemaakt. De netwerkspecialisten pakken dit meestal binnen 10 werkdagen op, maar vaak zijn ze zelfs een stukje sneller!

Houd je ons op de hoogte? 🙂

Reageer