Beantwoord

Slecht bereik met Samsung S7

  • 21 mei 2017
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

Ik heb sinds een paar weken last van slecht bereik of geen bereik. Eerder heb ik cantact gehad met t-mobile en er werd mij verteld dag er een nieuwe mast zou komen.
Nu ruim 1 maand later ervaar ik nog steeds het zelfse probleem. Ook heb ik alles al geprobeerd zoals update fabrieksinstellingen enz. Maar steeds heb ik slecht bereik.
Ligt dit nu bij t-mobile of bij mijn s7 help!!!!
icon

Beste antwoord door Thalina 22 mei 2017, 16:02

Hoi Jvdore,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er aan de hand is! Gaat het om het bereik op jouw thuisadres of heb je er op meer locaties last van? Als je op meer locaties last hebt, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel testen? Heb je dan geen problemen? Ik heb ook een netwerkspecialist gevraagd om naar jouw locatie en verbinding te kijken. Hij geeft aan dat de mast bij jouw thuislocatie is verplaatst en dat de mast nu verder weg van jouw huis staat. Hierdoor is het bereik in jouw situatie helaas slechter geworden. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Kun je daar naar kijken?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jvdore,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er aan de hand is! Gaat het om het bereik op jouw thuisadres of heb je er op meer locaties last van? Als je op meer locaties last hebt, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel testen? Heb je dan geen problemen? Ik heb ook een netwerkspecialist gevraagd om naar jouw locatie en verbinding te kijken. Hij geeft aan dat de mast bij jouw thuislocatie is verplaatst en dat de mast nu verder weg van jouw huis staat. Hierdoor is het bereik in jouw situatie helaas slechter geworden. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Kun je daar naar kijken?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!

Reageer