Beantwoord

Slecht bereik op thuislocatie in Veenendaal

• 2 april 2015
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

De laatste maanden heb ik thuis slecht bereik, om te bellen.
Soms helemaal geen signaal, of heel zwak.
Kan dan geen SMS ontvangen en bellen gaat helemaal niet.
Of gesprekken vallen weg of ik hoor maar de helft.
Dat is allen op mijn huisadres, verder eigenlijk geen problemen.
Of ik nu buiten sta of binnen maakt niet veel uit.
Wat is hier de oplossing voor, postcode gebied 3903.

Mvg Ceel
icon

Beste antwoord door Chantal01 3 april 2015, 11:53

Hoi Ceel, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Goed dat je bij ons aangeeft dat je de laatste maanden problemen hebt met de verbinding vanaf je thuislocatie. Ik heb op de dekkingskaart gekeken en 4G is ook beschikbaar waardoor je eigenlijk alleen maar een betere verbinding zou mogen ervaren. Heb je ook via 4G verbinding of dat niet?

Ik adviseer je, indien deze ervaring blijft om de dekkingskaart in te vullen en ook voorbeelden aan te geven van momenten waarop je problemen met de verbinding ervaart. Op die manier kan de netwerkafdeling achterhalen waar dit probleem door veroorzaakt is en samen kijken naar een passende oplossing.

Laat je me weten hoe dit afloopt? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Ceel, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Goed dat je bij ons aangeeft dat je de laatste maanden problemen hebt met de verbinding vanaf je thuislocatie. Ik heb op de dekkingskaart gekeken en 4G is ook beschikbaar waardoor je eigenlijk alleen maar een betere verbinding zou mogen ervaren. Heb je ook via 4G verbinding of dat niet?

Ik adviseer je, indien deze ervaring blijft om de dekkingskaart in te vullen en ook voorbeelden aan te geven van momenten waarop je problemen met de verbinding ervaart. Op die manier kan de netwerkafdeling achterhalen waar dit probleem door veroorzaakt is en samen kijken naar een passende oplossing.

Laat je me weten hoe dit afloopt? 🙂

Reageer