Vraag

Slecht bereik sinds enkele dagen

  • 12 april 2017
  • 9 reacties
  • 514 Bekeken

Reputatie 3
Hi

Sinds kort heb ik thuis en op school bij de kleine en in de winkels hier in de buurt slecht bereik.
Niet alleen op mijn eigen mobiel Samsung maar ook op die van mijn vriendin Iphone.
Ik woon in Meppel, 7944.

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ghosty J,

Dat klinkt niet best, zeg! :S

Zou je kunnen aangeven wat jij onder 'slecht bereik' verstaat? Vallen er gesprekken weg of schakelt de verbinding terug vanaf 4G? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de internetsnelheid tegenvalt of er 'Geen service' in beeld komt te staan. Zou je hier wat meer uitleg over kunnen geven?

Ik heb op de dekkingskaart gekeken en zie geen opmerkelijke problemen met het netwerk, zoals een storing of werkzaamheden. Het zou natuurlijk kunnen dat het tijdelijk heel erg druk was op de mast waar jij op aangemeld was, maar dan zou het ondertussen wel beter moeten zijn. Kun je aangeven of je het echt alleen op die locatie is of ook nog op andere postcodes? Misschien kun je die anders ook even op de dekkingskaart controleren.

Ik ben heel benieuwd naar jouw antwoorden op mijn vragen, dan kunnen we er wat beter over meedenken! 🙂
Reputatie 3
Het is sinds kort. Ik had in de gebouwen eerst 4g maar nu niet meer. Zelfs nu bijna geen bereik meer. Ook mijn vrouw heeft hier last van. Jammer want t mobile was hier juist heel snel. Ik kon ook al op de kaart niets bijzonders ontdekken.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ghosty J,

Begrijpelijk dat je dit jammer vindt! Heb je dan nog wel 3G of H of helemaal geen bereik meer? En heb je dit op specifieke locaties of overal? Heb je dit ook buiten Meppel? Kun je op zo'n moment nog wel gewoon bellen/gebeld worden? Ik heb een netwerkspecialist naar jouw thuislocatie laten kijken, maar daar is in de afgelopen tijd niets veranderd of aangepast. Ik heb je voor alle zekerheid kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Je ontvangt 'm binnen drie werkdagen op de mat. Kun je deze activeren en kijken of dit zorgt voor verbetering? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan voor alle zekerheid jouw simkaart eens in een ander toestel testen. Heb je dan wel beter bereik?

Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn!
Reputatie 3
Hoi!

Het is met de nieuwe simkaart niet beter geworden.
Sterker mijn vrouw belde mij net uit de winkel wat normaal wel kan. de verbinding werd verbroken.
Kunnen jullie kijken wat er mis is met de mast op de flat van de ferdinandboldstraat?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ghosty J,

Het was natuurlijk niet de bedoeling dat het zelfs slechter werd met een nieuwe simkaart! Kun je een dekkingsklacht indienen via deze pagina (op de kaart eerst de betreffende locatie opzoeken en vervolgens kiezen voor Meld een probleem). Een netwerkspecialist zal dan jouw probleem onderzoeken en contact met jou opnemen over de uitkomst.

Houd je ons op de hoogte? Als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Reputatie 3
Ik heb de klacht ingediend via de link. We wachten af!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ghosty J,

Ik zie jouw dekkingsklacht inderdaad terug in het systeem. Door Koningsdag en het weekend kan het iets langer duren voordat een netwerkspecialist contact met je opneemt. Maar we doen ons best om er zo snel mogelijk naar te kijken en het te onderzoeken!

Voor nu alvast een fijn weekend toegewenst en als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
ik heb geen internet buiten de deur sinds enkele dagen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anita_2323,

Ik zie dat je jouw vraag al in dit topic hebt gesteld. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen zodat we het overzicht op het forum behouden?

Onze vriendelijke collega David heeft je in dit topic ook al van een reactie voorzien. Voor de zekerheid ben ik ook gaan kijken in het systeem of ik ergens de oorzaak kan vinden. Hier zie ik dat je al bijna 5 jaar dezelfde simkaart gebruikt, dat is al vrij lang, dus heb ik je kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd.

Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen en kan je na ontvangst zelf activeren via My T-Mobile.

Laat ons weten of je met de nieuwe simkaart wel goed kan bellen en internetten! We zijn erg benieuwd naar je reactie.

Dit topic gaat op slot. Aanvullende vragen of reacties kunnen in het eerder genoemde topic geplaatst worden.