Beantwoord

Slecht bereik thuis

  • 30 mei 2011
  • 9 reacties
  • 642 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb al de hele dag erg slecht berijk op mijn thuis adres en in de omgeving.
normaal heb ik vol berijk maar nu maar 2 streepjes ook internet is bijna niet mogelijk:
ik hoop dat dit snel is op gelost.

GR andre
icon

Beste antwoord door Ries 31 mei 2011, 17:22

@puma72
Door de storing kan je ook ongemak ondervinden met bellen en sms'en. In de handleiding van de SE X10 staat op pagina 21 en 22 uitgelegd hoe je kan wisselen tussen het 3G en 2G netwerk. Je kijkt dan bij netwerkmodus. Wil je ons laten weten of het gelukt is?

@PatboiiY
Welkom op het T-Mobile Forum!

Als ik de dekking controleer van je woonadres dan is deze niet optimaal. Ook zie ik dat de dichtstbijzijnde zendmast problemen heeft met internet. De storing is zowel op het 3G en 2G netwerk en ik wil je vragen om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Een Netwerk Specialist zal je klacht in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen krijg je hier een reactie op.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 5
@puma72

Ervaar je het probleem op dit moment nog steeds? En wat voor een toestel gebruik je?
Reputatie 1
ja nog steeds
ik heb een SE X10
ik heb mijn mobiel al paar keer uit en weer aan gezet maar hij blijft maar 2 streepjes aan geven
Reputatie 1
dag 2 en het berijk staat nog steeds op 2 streepjes.
ik heb al enkele scans via netwerkradar verstuurd maar zelfs die gaan er met moeite uit!
Reputatie 6
@puma72
Ik zie dat er helaas een storing is opgetreden aan de zendmast waar je gebruik van maakt in je postcodegebied. Voor zover ik nu kan zien betreft dit alleen 3G. Wil je eens proberen om je toestel op 2G te zetten om te kijken of het dan beter gaat? Internet zal op 2G wel trager zijn. T-Mobile werkt hard om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
als ik weet hoe dat moet.
ik heb het probleem niet alleen met internet
Reputatie 2
Ik heb al dagen lang geen netwerk in mijn huis. Ik kan tegenwoordig de tuin inlopen om een sms te versturen, om nog maar te zwijgen over het internet gebruik.
Reputatie 5
@puma72
Door de storing kan je ook ongemak ondervinden met bellen en sms'en. In de handleiding van de SE X10 staat op pagina 21 en 22 uitgelegd hoe je kan wisselen tussen het 3G en 2G netwerk. Je kijkt dan bij netwerkmodus. Wil je ons laten weten of het gelukt is?

@PatboiiY
Welkom op het T-Mobile Forum!

Als ik de dekking controleer van je woonadres dan is deze niet optimaal. Ook zie ik dat de dichtstbijzijnde zendmast problemen heeft met internet. De storing is zowel op het 3G en 2G netwerk en ik wil je vragen om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Een Netwerk Specialist zal je klacht in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen krijg je hier een reactie op.
Reputatie 1
het is gelukt maar blijkt dat alles weer naar behoren werkt hoop dat het zo blijft.
bedankt voor de hulp.
Reputatie 5
@puma72
Graag gedaan! 🙂 Bedankt dat je laat weten dat alles weer naar behoren werkt! 🙂