Beantwoord

Slecht bereik thuis

• 8 juli 2015
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

Beste T-Mobile medewerker,

Ik ervaar al een aantal maanden slecht bereik wanneer ik thuis zit. Ik woon in lunetten maar moet naar buiten lopen om 1 of 2 streepjes te krijgen en gebeld worden lukt dan ook vaak niet. Verder heb ik nergens problemen en internet doet het ook gewoon goed. Via de netwerkradar app wordt dit ook bevestigd. Ik ben al jarenlang klant en sta ook op het punt mijn abonnement te verlengen, maar wil hier wel graag eerst verbetering in zien, omdat het toch wel heel vervelend is om in eigen huis niet gebeld te kunnen worden. Ik ontvang graag spoedig reactie omdat ik snel een nieuw abonnement wil afsluiten als het opgelost is.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Pieter
icon

Beste antwoord door Hajar T-Mobile 10 juli 2015, 19:45

Hi Pieter,

Wat balen dat je bereik niet optimaal is thuis! Het zou wellicht aan je simkaart kunnen liggen. Ik stuur je daarom kosteloos een nieuwe simkaart op. Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je die via My T-Mobile activeren.

Mocht het probleem niet verholpen worden door een nieuwe simkaart, dan kan de oorzaak bij je dekking liggen. In dat geval kun je jouw klacht kenbaar maken via de dekkingskaart. Onze collega's van de netwerk afdeling voorzien je binnen 2 weken van een reactie en een passende oplossing.

Houd je ons op de hoogte? Wij zijn ook benieuwd naar het resultaat. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Fijn dat je al jaren klant bent.
Wil je dit stappenplan doorlopen?
Je simkaartnummer kan je ook via een app vinden.
Beste 235android,

Bedankt voor de reactie. Mijn simkaart nummer begint met 89311621122....
In het stappenplan staat dit nagenoeg dit nummer echter dan met 3x 1 aan het einde waar dat bij mij 112 is. Aangezien het er verder veel op lijkt vermoed ik dat dit wel de reden kan zijn van de problemen. In dat geval zou het probleem dus verholpen moeten zijn wanneer ik een nieuw abbo neem met nieuwe telefoon. Kunt u dit vermoeden bevestigen? Alvast bedankt weer!
Woon je in een nieuwbouw?
Nee, oude huurwoning. En ik had het voorheen nooit. Pas sinds een paar maanden, terwijl ik hier al ruim 3 jaar woon.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Wat balen dat je bereik niet optimaal is thuis! Het zou wellicht aan je simkaart kunnen liggen. Ik stuur je daarom kosteloos een nieuwe simkaart op. Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je die via My T-Mobile activeren.

Mocht het probleem niet verholpen worden door een nieuwe simkaart, dan kan de oorzaak bij je dekking liggen. In dat geval kun je jouw klacht kenbaar maken via de dekkingskaart. Onze collega's van de netwerk afdeling voorzien je binnen 2 weken van een reactie en een passende oplossing.

Houd je ons op de hoogte? Wij zijn ook benieuwd naar het resultaat. 🙂
Beste Hajar,

Hartelijk dank voor deze goede service. Ik ben benieuwd of het werkt en houd je zeker op de hoogte van het effect van de nieuwe sim-kaart. Fijn weekend alvast!

Reageer