Beantwoord

Slecht bereik tijdens bellen en internet

  • 7 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Geachte T-mobile,

Sinds ik sinds vorige jaar een abonnement via T-mobile heb op
mijn nieuwe iPhone.
Heb ik continu problemen met bellen, groot deel van de
gesprekken worden afgebroken tijdens het gesprek.
Daarnaast verschillende problemen met internet en internet
snelheid.
Vorige jaar is het toestel al retour gegaan en is er iets in het
toestel vervangen, terwijl het bekend issue zou zijn.
Screen protector is daarbij verloren gegaan..
Afgelopen maand heb ik een nieuwe sim gekregen en is internet op
toestel gereset, dit leek te werken, maar ik blijf data problemen houden.

Op onze vorige adres in Mijdrecht was bellen in huis onmogelijk,
in ons huidige huis in Wijk Bij Duurstede, ook weer bereikbaarheid problemen en
slechte gesprekken.

NU willen jullie dat ik van alle gesprekken die mislukken, alle
gegevens bijhoud, dat is niet te doen.
Ik gebruik de telefoon om te bellen onderweg en wanneer ik in de auto zit, ben ik niet instaat dit soort zaken bij te houden.
Hierover kreeg ik ook ruzie vandaag met jullie alleraardigste servicedesk medewerkster. Zij deed het keurig, alleen wanneer een klant niet mee gaat in het voorgedragen protocol loopt zij vast.

Helaas kan het indienen van een klacht alleen per brief .

Graag zou ik zien: dat mijn bereikbaarheid snel verbeterd of dat we een afspraak maken om uit elkaar te gaan.

Ik heb voorheen 2 keer eerder een T-mobile en Ben abonnement gehad en ik was altijd zeer tevreden over het netwerk, helaas is dat nu niet zo.

Mvg
icon

Beste antwoord door David 14 oktober 2019, 16:01

Hoi @WPi,

Dit klinkt toch echt alsof het om het netwerk gaat, aangezien er al van alles is gecontroleerd op jouw toestel en bij de simkaart. Dat is natuurlijk erg spijtig, maar ook daar bieden we een oplossing voor!

Je kunt via de dekkingskaartde dekking in jouw omgeving opzoeken en controleren (mocht er misschien tóch een storing of werkzaamheden zijn). Dan kun je via die dekkingskaart ook gelijk een melding indienen van de verminderde dekking. Je geeft in het bericht aan dat je in het huis problemen hebt, dus dat is in dit geval het belangrijkste om door te geven. Er wordt dan inderdaad ook om voorbeelden gevraagd, maar als je bijvoorbeeld in je woonkamer staat en een gesprek niet kunt voeren, dan heb je gelijk al een voorbeeld. De telefoontjes onderweg zijn inderdaad lastiger bij te houden, maar in dit geval zou ik me ook vooral richten op de thuissituatie. Dat is uiteindelijk ook waar het onderzoek naar gedaan wordt.

Een goede netwerkervaring is onderweg natuurlijk ook erg belangrijk, maar daar kunnen ook andere redenen aan ten grondslag liggen. Zo schakelt de verbinding bijvoorbeeld snel over op de snelweg, omdat er gewisseld wordt van mast. Dat is dan ook een stuk lastiger te onderzoeken dan de problemen die je thuis ervaart. Als je daar een melding van doorgeeft, kunnen onze netwerkspecialisten voor je onderzoeken wat er precies aan de hand is en wat er geboden kan worden als oplossing. Doorgaans is dit zeer spoedig onderzocht en dan weet je wat er aan de hand is en zit je niet met de vraagtekens waarom het verkeerd gaat met jouw netwerkervaring thuis.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @WPi,

Dit klinkt toch echt alsof het om het netwerk gaat, aangezien er al van alles is gecontroleerd op jouw toestel en bij de simkaart. Dat is natuurlijk erg spijtig, maar ook daar bieden we een oplossing voor!

Je kunt via de dekkingskaartde dekking in jouw omgeving opzoeken en controleren (mocht er misschien tóch een storing of werkzaamheden zijn). Dan kun je via die dekkingskaart ook gelijk een melding indienen van de verminderde dekking. Je geeft in het bericht aan dat je in het huis problemen hebt, dus dat is in dit geval het belangrijkste om door te geven. Er wordt dan inderdaad ook om voorbeelden gevraagd, maar als je bijvoorbeeld in je woonkamer staat en een gesprek niet kunt voeren, dan heb je gelijk al een voorbeeld. De telefoontjes onderweg zijn inderdaad lastiger bij te houden, maar in dit geval zou ik me ook vooral richten op de thuissituatie. Dat is uiteindelijk ook waar het onderzoek naar gedaan wordt.

Een goede netwerkervaring is onderweg natuurlijk ook erg belangrijk, maar daar kunnen ook andere redenen aan ten grondslag liggen. Zo schakelt de verbinding bijvoorbeeld snel over op de snelweg, omdat er gewisseld wordt van mast. Dat is dan ook een stuk lastiger te onderzoeken dan de problemen die je thuis ervaart. Als je daar een melding van doorgeeft, kunnen onze netwerkspecialisten voor je onderzoeken wat er precies aan de hand is en wat er geboden kan worden als oplossing. Doorgaans is dit zeer spoedig onderzocht en dan weet je wat er aan de hand is en zit je niet met de vraagtekens waarom het verkeerd gaat met jouw netwerkervaring thuis.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we het graag van je!

Beste T-mobile,

 

Zouden jullie svp concreet willen worden, aan bovenstaande is weer een algemeen verwijs naar het bos antwoord.

 

De dekkingskaart geeft voor mijn woonplaats een volledige dekking, alleen ik kan niet bellen.

Onderweg wordt het merendeel van de gesprekken gedurende het rijden afgebroken, data verbinding is slecht of loopt vast.

 

Het is echt een drama en ik heb enorm veel spijt dat ik terug naar Tmobile ben gegaan.

Maat de service is een nog groter drama, ik mag schriftelijk een klacht in dienen en die wordt dabn met 4 weken op gepakt.. We leven in 2019… niet in jaren 60 van de vorige eeur.

 

mvg

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WPi 

Mijn collega geeft ook aan dat we je verder willen helpen. In dit geval kun je een melding maken van dit probleem via onze dekkingskaart. Voer daar je postcode in en klik op Meld een probleem en vervolgens kun je alle gegevens en voorbeelden invullen. Onze netwerkspecialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen jou voorzien van een terugkoppeling. Je ontvangt binnen 14 dagen een reactie met hopelijk een oplossing. Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer