Beantwoord

Slecht bereik, wegvallende verbinding.

  • 20 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 438 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben recent verhuisd, en nu is het netwerk binnenshuis niet goed. Ik heb het dan over wegvallende verbindingen, en gesprekken die rechtstreeks naar voicemail gaan. Via 4Gmasten.nl zie ik dat er 3 masten staan, maar helaas geen van T-Mobile.

Wat kunnen we hieraan doen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 augustus 2019, 11:16

Hoi Johndoezz10,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe huis, hopelijk voel je je er snel helemaal thuis!

Wat betreft de verbinding, dat is natuurlijk wat minder fijn. Ik raad je in dit geval aan even naar onze dekkingskaart te gaan en daar een dekkingsklacht in te dienen. Als je aangeeft dat je teruggebeld wilt worden, dan zullen onze netwerkspecialisten samen met jou naar een oplossing zoeken.

Mocht ik je nog ergens mee verder kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag @JantjeHuilt,

Dit is absoluut niet de ervaring die we je willen geven. Wat er precies aan de hand is weet ik niet maar ik beloof je dat ik er alles aan ga doen om dit voor je op te lossen. Ik wil graag kijken wat er allemaal met je is besproken maar er zijn bij ons nog geen gegevens van je bekend. Wil je je profiel even aanpassen en dan onder de optie 'T-Mobile Thuis Klantnummer' je mobiele nummer invoeren? Geen zorgen, dit is geheel privé en alleen wij kunnen dit inzien. Je mag mij uiteraard ook een privébericht sturen met je gegevens, dan ga ik je direct helpen!
Hallo,

al sinds 11 juli bezig weg te komen bij T-mobile. Heel vee telefoontjes verder, heel veel beloftes die gedaan worden. Het is te schandalig voor woorden.

Werkelijk waar GEEN één belofte wordt nagekomen. Ik wil dat m’n contract ontbonden wordt omdat mijn verbinding al 821 keer is verbroken en ik steeds bellen mislukt krijg. Jullie leveren NIET wat jullie beloven.

Maar gelukkig zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden.

Meerdere netwerkspecialisten hebben jullie die snel reageren? Ik win nog eerder de Staatsloterij.

De “ vriendelijke “ groeten,

een meer dan woeste klant
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Johndoezz10,

Het kan zeker enig uitsluitsel geven. Indien je met een ander toestel een betere ervaring hebt, dan zou dit de conclusie van de netwerkspecialist natuurlijk kracht bijzetten. Indien je alsnog een mindere dekking ervaart dan zou je opnieuw een dekkingsklacht kunnen indienen. Voor de netwerkspecialist kan dan niet langer het toestel de oorzaak zijn (tenzij ook dat toestel een probleem heeft, maar dat lijkt in eerste instantie wat onwaarschijnlijk). Keep us posted!
Hoi @Johndoezz10

Enigszins ongelukkig dat je geen ideale dekking ervaart. Uiteraard wil ook de netwerkspecialist dat je een mooie dekking kunt ervaren. Ik vermoed dat de netwerkspecialist deze conclusie heeft getrokken op basis van zijn bevindingen en hetgeen in dit topic aan bod komt: https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693.

Het zou kunnen dat je schoonmoeder in de uiting soortgelijke of overlappende problemen ervaart, met een andere oorzaak. In veel gevallen is het een zaak van dingen uitsluiten om tot een oplossing te komen. Ik wil je daarom vragen om de stappen te volgen zoals de netwerkspecialist die heeft uiteengezet en ook in het topic zijn beschreven. Mochten de problemen inderdaad niet zijn verholpen, dan kan deze mogelijke oorzaak worden uitgesloten. Ik ben ervan overtuigd dat de collega deze conclusie heeft getrokken omdat hij in de veronderstelling is dat dit de meest waarschijnlijke oorzaak is. Laat je weten wat je bevindingen zijn? Mocht het niet zijn verbeterd, dan zorg ik ervoor dat een netwerkspecialist nogmaals contact met je opneemt.


Is het een idee als ik mijn simkaart voor een week in een ander toestel stop?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Johndoezz10

Enigszins ongelukkig dat je geen ideale dekking ervaart. Uiteraard wil ook de netwerkspecialist dat je een mooie dekking kunt ervaren. Ik vermoed dat de netwerkspecialist deze conclusie heeft getrokken op basis van zijn bevindingen en hetgeen in dit topic aan bod komt: https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693.

Het zou kunnen dat je schoonmoeder in de uiting soortgelijke of overlappende problemen ervaart, met een andere oorzaak. In veel gevallen is het een zaak van dingen uitsluiten om tot een oplossing te komen. Ik wil je daarom vragen om de stappen te volgen zoals de netwerkspecialist die heeft uiteengezet en ook in het topic zijn beschreven. Mochten de problemen inderdaad niet zijn verholpen, dan kan deze mogelijke oorzaak worden uitgesloten. Ik ben ervan overtuigd dat de collega deze conclusie heeft getrokken omdat hij in de veronderstelling is dat dit de meest waarschijnlijke oorzaak is. Laat je weten wat je bevindingen zijn? Mocht het niet zijn verbeterd, dan zorg ik ervoor dat een netwerkspecialist nogmaals contact met je opneemt.
Hoi Johndoezz10,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe huis, hopelijk voel je je er snel helemaal thuis!

Wat betreft de verbinding, dat is natuurlijk wat minder fijn. Ik raad je in dit geval aan even naar onze dekkingskaart te gaan en daar een dekkingsklacht in te dienen. Als je aangeeft dat je teruggebeld wilt worden, dan zullen onze netwerkspecialisten samen met jou naar een oplossing zoeken.

Mocht ik je nog ergens mee verder kunnen helpen, dan hoor ik het graag!


Hallo Jaimy,

Ik ben teleurgesteld in het antwoord dat ik heb gekregen van de netwerkspecialist. Het slechte bereik zou te wijten zijn aan mijn iPhone X. Het advies is om mijn toestel op te sturen naar Apple, zodat zij het kunnen onderzoeken. Ik krijg hier een beetje het kastje-muur verhaal bij.

Het punt is, dat ik op mijn nieuwe locatie vrijwel geen gebruik kan maken van jullie netwerk. Mijn schoonmoeder heeft ook T-Mobile i.c.m. een iPhone SE en zij ervaart precies dezelfde problemen. Het ligt niet aan mijn toestel, want voorheen had ik nergens last van. De mast van T-Mobile staat simpelweg te ver weg om mij te voorzien van een goed netwerk.

Ik wil jullie dan ook vragen om met een passende oplossing te komen.

Waarvoor dank.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Johndoezz10,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe huis, hopelijk voel je je er snel helemaal thuis!

Wat betreft de verbinding, dat is natuurlijk wat minder fijn. Ik raad je in dit geval aan even naar onze dekkingskaart te gaan en daar een dekkingsklacht in te dienen. Als je aangeeft dat je teruggebeld wilt worden, dan zullen onze netwerkspecialisten samen met jou naar een oplossing zoeken.

Mocht ik je nog ergens mee verder kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Reageer