Beantwoord

Slecht bereikbaar zowel internet als bellen

• 27 juni 2016
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb een Samsung s7 edge. Sinds 1,5 week heel slecht bereik met bellen en internet is erg slecht. Toen ik mijn s5 nog had, had ik nergens problemen mee. Al een.paar keer opnieuw opgestart maar dit probleem blijft zich voordoen.....
icon

Beste antwoord door Amy 28 juni 2016, 10:34

Hey Cella78,

Ik zie dat je een aantal keer contact hebt gezocht via de chat maar dit is niet helemaal goed te gaan. Ik help je hier graag verder. 🙂

Heb je op meerdere locaties problemen met de dekking of voornamelijk op één locatie? Zou je dit topic eens door willen nemen? Daar vind je allerlei tips voor wanneer je netwerkproblemen hebt. Kun je laten weten of je verder bent gekomen met die tips?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb toen eens met tmobile gebeld. Ze hebben toen bij hun iets verzet en erna was alles goed
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cella78,

Ik zie dat je een aantal keer contact hebt gezocht via de chat maar dit is niet helemaal goed te gaan. Ik help je hier graag verder. 🙂

Heb je op meerdere locaties problemen met de dekking of voornamelijk op één locatie? Zou je dit topic eens door willen nemen? Daar vind je allerlei tips voor wanneer je netwerkproblemen hebt. Kun je laten weten of je verder bent gekomen met die tips?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hoi Amy, voornamelijk heb ik thuis niet of nauwelijks bereik zowel met internet en bellen. Buitenshuis heb ik slecht bereik met internet. Toen deze telefoon uitkwam heb ik er een nieuwe simkaart ingegrepen, misschien is die niet helemaal goed en is het misschien handig om alsnog een nieuwe simkaart te gaan proberen.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Cella,

Bedankt voor je snelle reactie!

Wat vreemd dat dit precies is ontstaan bij de aanschaf van je nieuwe telefoon. Hoe bevalt je Samsung Galaxy S7 trouwens? Het zou erg leuk zijn als je jouw ervaringen met ons zou delen in het Galaxy S7 (edge) ervaringen topic.

De kans dat dit wordt veroorzaakt door je simkaart is klein, maar we sluiten het nog niet uit. Ik wil je eerst vragen om je nieuwe simkaart in een ander toestel te testen. Heb je jouw Galaxy S5 toevallig nog tot je beschikking? Zou je de simkaart bijvoorbeeld daarin kunnen uitproberen?

Als je dezelfde problemen ervaart in de Galaxy S5 dan betekent het dat je simkaart of ons netwerk niet in orde is. Werkt je nieuwe simkaart wel in de Galaxy S5, dan ligt het aan jouw nieuwe telefoon. We adviseren dan om de telefoon één keer volledig terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Op deze manier kunnen we uitsluiten dat het probleem wordt veroorzaakt door de software. Als ook dit niet tot een oplossing leidt dan zal je toestel opgestuurd moeten worden voor een reparatie.

We zijn erg benieuwd naar je reactie Cella. Laat het ons weten. 🙂

Reageer