Beantwoord

Slecht internet PrePaid door oude Simkaart


mijn prepaid internet doet het vaker niet als wel en als ie het dan doet is het met wifi
Nu las ik al een paar keer dat mensen problemen hebben met de internet verbinding maar ik zie niet zo gauw iemand met hetzelfde probleem
ik heb een blackberry bundel waarbij je voor internet 2 euro per mb betaalt met een max van 10 euro
ik las net dat het probleem opgelost kan worden door een nieuwe simkaart maar mijn vraag is dan heb ik dan nog hetzelfde bundel
icon

Beste antwoord door Razza 2 oktober 2013, 14:40

@lovemacho

Ik heb in tussentijd reactie gekregen van de afdeling die hierover gaat. Zij geven aan dat ik je een nieuwe simkaart kan toesturen zonder dat hiermee je prijsplan wordt aangepast. Dit heb ik dus ook gelijk gedaan.

Zodra je de simkaart hebt ontvangen kan je deze activeren via My T-Mobile onder het kopje 'Service & Contact'.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@lovemacho

Welkom op het forum!

Je maakt inderdaad gebruik van een verouderde simkaart. Dit kan ervoor zorgen dat je internet niet of niet goed werkt. Volgens de bundels en het beltegoed dat je hebt zou je gewoon moeten kunnen internetten. Je staat ook goed op het netwerk geregistreerd, dus daar ligt het ook niet aan.

Zet je toestel voor de zekerheid een keer helemaal uit en weer aan door de batterij er voor 20 seconden uit te halen. Ik ga in tussentijd navraag voor je doen met betrekking tot het uitsturen van een nieuwe simkaart. Ik heb het antwoord nu namelijk niet voor je klaarliggen. Deze houd je van me tegoed. 😉
Reputatie 6
Badge +16
@lovemacho

Ik heb in tussentijd reactie gekregen van de afdeling die hierover gaat. Zij geven aan dat ik je een nieuwe simkaart kan toesturen zonder dat hiermee je prijsplan wordt aangepast. Dit heb ik dus ook gelijk gedaan.

Zodra je de simkaart hebt ontvangen kan je deze activeren via My T-Mobile onder het kopje 'Service & Contact'.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/lovemacho-315816/"

Ik heb in tussentijd reactie gekregen van de afdeling die hierover gaat. Zij geven aan dat ik je een nieuwe simkaart kan toesturen zonder dat hiermee je prijsplan wordt aangepast. Dit heb ik dus ook gelijk gedaan.

Zodra je de simkaart hebt ontvangen kan je deze activeren via My T-Mobile onder het kopje 'https://"http://www.t-mobile.nl/service-en-contact"'.



Ik heb meerdere malen geprobeerd mij telefoon uit/aan te zetten maar dat werkt niet. Bedankt voor het toezenden van de sim kaart.
Reputatie 4
@ lovemacho

Ik zie dat je de nieuwe simkaart inmiddels hebt geactiveerd! 😉 Heeft dit voor een verbetering gezorgd?

Reageer