Beantwoord

Slecht netwerk nadat er onderhoud aan dekkingsmast is geweest

Reputatie 4
  • is een legendarische user
  • 1851 reacties
heej,

ten eerst, erg netjes dat t-mobile over de mail meld dat er onderhoud in mijn regio is van 7 tot en met 13 oktober. helemaal nergens geen last van gehad. oftewel: proficiat voor jullie.

en nu komt het probleem: dat jullie nog steeds in de rest van de buurt bezig zijn, prima, maar als de onderhoud zegt dat het tot en met 13 oktober duurt en ik hier verder op de 14de zeer slecht bereik heb, en niet alleen ik, maar ook mijn moeder die ook bij t-mobile zit, vind ik even heel wat minder...  we proberen namelijk wat te regelen maar de zendmasten begeven het keer op keer, waardoor we constant opnieuw moeten bellen en ons in de kosten jaagt. verder nooit problemen gehad, maar als het wat langer duurt, geef dit dan oon even netjes aan, zoals jullie eerder deden... heb het ondertussen wel gemeld dat er hevige problemen zijn.

moest het even kwijt.
icon

Beste antwoord door WillemE 15 oktober 2013, 19:49

@ storm91

Goed dat je dit even doorgeeft! Ervaar je deze problemen momenteel nog steeds? Indien dit het geval is; zou je het toestel dan even opnieuw kunnen opstarten?

Het is erg vervelend dat je een dag later dan was gecommuniceerd hinder ondervindt. De werkzaamheden aan dekkingsmasten en voornamelijk de integratie van de verbeteringen in het netwerk zijn technisch zeer gecompliceerde zaken. Het zou daarom kunnen dat er na deze werkzaamheden (waar jij gelukkig geen last van hebt gehad) kortstondig sprake is van een mindere netwerkervaring. Ik hoor graag van je of dit momenteel nog het geval is!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
@ storm91

Goed dat je dit even doorgeeft! Ervaar je deze problemen momenteel nog steeds? Indien dit het geval is; zou je het toestel dan even opnieuw kunnen opstarten?

Het is erg vervelend dat je een dag later dan was gecommuniceerd hinder ondervindt. De werkzaamheden aan dekkingsmasten en voornamelijk de integratie van de verbeteringen in het netwerk zijn technisch zeer gecompliceerde zaken. Het zou daarom kunnen dat er na deze werkzaamheden (waar jij gelukkig geen last van hebt gehad) kortstondig sprake is van een mindere netwerkervaring. Ik hoor graag van je of dit momenteel nog het geval is!
Reputatie 4
nou, echt veel last niet, maar ik zie nog hier en daar nog wel steeds een kruisje waar de netwerksterkte word aangegeven. maar zal me mobiel even opnieuw opstarten, kijken of ik er dan nog last van heb.
Reputatie 4
@ storm91

Prima, dat is goed. In de meeste gevallen lost dat het probleem op; het toestel registreert zich dan namelijk helemaal opnieuw op ons netwerk. Laat maar even weten of het netwerk hiermee is verbeterd! 😉
Reputatie 4
heb er alleen 's avonds enkel nog een beetje last van, maar dat is zo kort, daar kijk ik eigenlijk niet naar om... heb enkel sinds het opnieuw opstarten een paar andere problemen met me foon... haha. schiet niet op zo. maja 😉
Reputatie 4
blijkt overigens een schot bij 1 van jullie zendmasten, die het aanzag voor een boom. conclusie: voortaan geen schotten in dienst nemen! haha. maar tot zover begrepen komt er binnenkort weer 1 terug.
Reputatie 5
Merkwaardig verhaal @storm91 :D

Maar om nou alle schotten over één kam te scheren.. 😉
Reputatie 4
mja, ok. niet alle schotten lopen masten omver. in ieder geval, het is verder opgelost :D

Reageer