Beantwoord

Slecht ontvangst in Goor Hof van Twente

  • 9 november 2016
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

Samsung S7 edge
icon

Beste antwoord door Tabali 10 november 2016, 11:39

@Luca81,

Ik heb even wat gegevens bekeken in het systeem. Ik zie dat er wat werkzaamheden zijn uitgevoerd aan de mast op 4 november. Heb je er nog steeds last van het probleem?

groetjes
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je dit overal, of alleen in Goor? Er zijn namelijk geen storingen en de dekking hoort uitstekend te zijn.
Heb je misschien een postcode voor me?

Groet,
Badge +2
@Luca81,

Ik heb even wat gegevens bekeken in het systeem. Ik zie dat er wat werkzaamheden zijn uitgevoerd aan de mast op 4 november. Heb je er nog steeds last van het probleem?

groetjes
Hallo, ik woon ook in goor. Gisteren een nieuwe telefoon binnen gekregen, heb alleen bereik bij de voordeur en in de woonkamer voor het raam. Loop ik 2 stappen verder en ik ben bijna niet meer te verstaan. In de keuken heb ik zelfs geen server meer. Best vervelend als je gebeld wordt, dat je in de gang of voor het raam moet gaan staan.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leskur,

Jammer dat je ook problemen hebt met het netwerk in Goor. Heb je verder geen problemen met het netwerk op andere locaties?

Als het alleen thuis is, dan zou je een dekkingsklacht kunnen indienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dan kijken wat er precies aan de hand is en wat ze voor je kunnen betekenen.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag van je! 🙂

Reageer