Vraag

Slecht signaal

Ik heb sinds ik deze telefoon zaterdag heb de note3 ,maar 1 streepje in het antenne signaal bij mij thuis
Het is nog nooit zo laag geweest met een toestel in mijn huis.

Moet ik hier nog wat mee doen ?
Heeft het te maken met 4G ?
Of is dit normaal voor dit toestel ?

heb er even een foto van gemaakt en erbij gezet

9 reacties

Even ter vergelijking mijn lg toestel op dezelfde plek binnen ook met t- mobile

ook foto van gemaakt
Heb je deze test gedaan met dezelfde simkaart? Dan is het verschil wel erg groot. Welke ontvangst ervaar je buiten?
Nee het is met een prepaidsimkaart in die andere,,want ik heb geen toestel waar nog een microsimkaart in past
Maar ik heb net klantenservice aan de lijn gehad , en in ieder geval een notitie laten maken,,het vreemde is ook zodra ik ga bellen schiet wel het signaal naar volle antenne..

Zou het een spaarstand kunnen zijn misschien?
Ik heb gegoogeld,,schijnt bij sommige note 3 voor te komen:
Problem: Dropped callsProblem: Dropped calls
Samsung Galaxy Note 3 Hands On lock screen
A number of owners have complained about fluctuating signal strength, even when the Note 3 isn’t moving. There are also reports about calls that drop a few seconds or so after connecting, or calls that fail after apparently good signal strength drops to zero on placing a call. If you find this is happening to you and you’re able to make calls without problems using a different phone in the same area, then here are some ideas.

En daar staat ook een mooie afbeelding bij met maar 1 streepje signaal,,,,,dus als ik het niet goed krijg wil ik toch een andere denk ik zoals er staat dan is het een hardware fout

er staat ook een mogelijke oplossing bij die ga ik proberen:
Potential solutions:
To rule out a third-party app try booting into safe mode. Turn the Note 3 off and then press and hold the Power button and when the Samsung logo appears on screen, press and hold the Volume down key until the lock screen appears. If it worked you’ll see “safe mode” in the lower left corner. If your calls work perfectly then an app is causing the problem. A factory reset and selective reinstall is probably the fastest way to catch it.
This could be related to your carrier and local network. It’s worth contacting them to ask about local service. You could try changing your PRL (Preferred Roaming List); some people have reported success with this. You can use the PRL Helper app and find a list of numbers at the XDA Developers forum.
There’s a chance it’s your hardware’s fault. Contact your carrier, retailer, or Samsung about a replacement handset.
Nou ik heb de telfoon naar fabrieksinstelling gezet, heeft niet geholpen,,antenne blijft op 1 streepje staan hier.
Dus ik wil graag een ander toestel, hoe moet ik dat gaan regelen?

bij een T-Mobile shop?
Weet je wat ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk,,,ik moet zelf de retourkosten gaan betalen,,ik moet iets uitprinten om mee te sturen IK HEB GEEN PRINTER !!!!! maar het moet dat is beleid.
Ik ga dit doen allemaal braaf hoor...maar ga niet meer verlengen. uit
leuk hoor een nieuw toestel PFFFFFFFFFF
Reputatie 4
Hoi kneut1967,

Er zijn een aantal mogelijkheden welke je zelf kan doen om te bekijken waar het probleem ligt.
Mocht je er dan niet meer uitkomen kan je de telefoon altijd ter reparatie opsturen om te kijken waar het probleem zit.
Om te bekijken wat je zelf kan proberen, door een aantal stappen te doorlopen, om te kijken of het verbeterd, klik hier
Om je telefoon aan te bieden voor reparatie, klik Hier

Hopelijk kom je zo iets verder en heb je hier iets aan.
Groetjes Tribaltim
het is een net nieuwe telefoon, die ga ik toch niet laten repareren.....hij had goed moeten zijn
Reputatie 3
Hoi kneut1967,

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice. Zijn al je vragen nu beantwoord?

Reageer