Beantwoord

Slecht tot geen 3G bereik en zelfs geen 2G/spraak bereik

  • 25 juni 2014
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Hallo,

Ik ben inmiddels enkele jaren klant van jullie en sinds enkele maanden niet meer naar tevredenheid. Ik heb in mijn woonplaats (Wijchen) al vaak geen 3G bereik en in de plaats waarin ik werk (Den Bosch) zelfs vaak helemaal géén spraakbereik/2G en vanzelfsprekend dan ook geen 3G op mijn iPhone 5S. Ook ben ik voor mijn werk redelijk vaak on the road en ook dan zit ik met dezelfde problemen. Echt zwaar irritant en hiervoor betaal ik niet maandelijks 42 euro aan jullie. Ik ben inmiddels wel klaar met de teksten : "Geen service" en "Verbinden met netwerk"! Wat gaan jullie hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Harvey 26 juni 2014, 09:15

Hallo,

Ik ben inmiddels enkele jaren klant van jullie en sinds enkele maanden niet meer naar tevredenheid. Ik heb in mijn woonplaats (Wijchen) al vaak geen 3G bereik en in de plaats waarin ik werk (Den Bosch) zelfs vaak helemaal géén spraakbereik/2G en vanzelfsprekend dan ook geen 3G op mijn iPhone 5S. Ook ben ik voor mijn werk redelijk vaak on the road en ook dan zit ik met dezelfde problemen. Echt zwaar irritant en hiervoor betaal ik niet maandelijks 42 euro aan jullie. Ik ben inmiddels wel klaar met de teksten : "Geen service" en "Verbinden met netwerk"! Wat gaan jullie hier aan doen?


Welkom op het T-Mobile forum!

Ik vind het erg spijtig om te lezen dat je op meerdere (belangrijke) locaties problemen ervaart met het bereik. In dit topic vind je informatie over het indienen van een dekkingsklacht via onze website. De netwerkafdeling zal binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om tot een oplossing te komen. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo,

Ik ben inmiddels enkele jaren klant van jullie en sinds enkele maanden niet meer naar tevredenheid. Ik heb in mijn woonplaats (Wijchen) al vaak geen 3G bereik en in de plaats waarin ik werk (Den Bosch) zelfs vaak helemaal géén spraakbereik/2G en vanzelfsprekend dan ook geen 3G op mijn iPhone 5S. Ook ben ik voor mijn werk redelijk vaak on the road en ook dan zit ik met dezelfde problemen. Echt zwaar irritant en hiervoor betaal ik niet maandelijks 42 euro aan jullie. Ik ben inmiddels wel klaar met de teksten : "Geen service" en "Verbinden met netwerk"! Wat gaan jullie hier aan doen?


Welkom op het T-Mobile forum!

Ik vind het erg spijtig om te lezen dat je op meerdere (belangrijke) locaties problemen ervaart met het bereik. In dit topic vind je informatie over het indienen van een dekkingsklacht via onze website. De netwerkafdeling zal binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om tot een oplossing te komen. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer