Vraag

Slecht tot geen bereik Harlingen

  • 5 januari 2016
  • 20 reacties
  • 966 Bekeken

Bereik hier is al super slecht, maar nu helemaal geen bereik meer. Ben er onderhand een beetje zat van!!

20 reacties

Ik ook al niet. Ben bij de winkel op de Voorstraat geweest. Zij zeggen dat de mast is bevroren. Tmobile zelf zegt van niets te weten.
hier ook sinds gisteravond al geen bereik meer, na overgang 4g was t er wel op vooruit gegaan maar nu al 24 uur niet bereikbaar je zult maar alleen een mobiel hebben :s
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit nog minstens 24 uur gaat duren, zo niet..dagen.
dat zou mooi klote zijn! keep you posted
Storing in ieder geval aangeven op de dekkingskaart. Hoe meer meldingen hoe beter.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Cindy, Emil en Wannibal,

Ik snap dat jullie gewoon bereik willen hebben! Jullie hebben er in ieder geval goed aan gedaan om een dekkingsklacht te melden. De klacht is ook doorgezet naar een netwerkspecialist. Ik zie dat er op locatie een kabel vervangen moet worden maar het weer weerhoudt ons ervan om zonder gevaar bij de mast werkzaamheden uit te voeren. We houden de situatie goed in de gaten en zodra Moeder natuur het toelaat zullen we direct naar de mast gaan om ervoor te zorgen dat jullie weer gebruik kunnen maken van het netwerk. Het liefst zou ik zelf naar de mast gaan en de kabel vervangen maar ik ben bang dat ik meer kwaad dan goed zou doen daar. Ik wil jullie dan ook vragen om nog even geduld te hebben. Op deze pagina kun je de storing volgen. Hier worden ook updates gegeven wanneer er iets is veranderd in de situatie.

Laten jullie het weten als er verbeteringen merkbaar zijn? Als jullie in de tussentijd nog andere vragen hebben, kunnen jullie ze natuurlijk altijd stellen! Hebben jullie trouwens geen last van het weer?
Hallo Mitch. Het is niet anders, zulke dingen gebeuren, die heb je niet in de hand. Vanmiddag een paar straten verderop had ik bereik. Echter bij thuiskomst net is alles weer weg. Ik ga er vanuit dat t eerdaags gerepareerd is, geen probleem. Ik weet in ieder geval dat 't niet aan mijn toestel of simkaart ligt. Verder heb ik voor nood altijd nog huistelefoon. En ja ik heb ook last van het weer. Net nog onderuit met de fiets. Broek stuk.. Maar niemand zag het gelukkig hahaha. Bedankt voor je replay en we wachten het wel af. Groetjes.
Ik heb hier zelf ook last van in het Oosterpark.

Wordt er al wat aangedaan of ?
Reputatie 6
Ik heb hier zelf ook last van in het Oosterpark.

Wordt er al wat aangedaan of ?


Zoals Mitch al aangaf, wanneer de mogelijkheid zich voordoet gaan ze meteen ter plaatse. Dus Moeder Natuur bepaalt dit een beetje 😉
Oke dan wachten we dat maar weer af 😉
Reputatie 4
Badge +3
Hey Wannibal,

Het is inderdaad een fijne gedachte om te weten dat het in ieder geval niet aan je toestel of simkaart ligt. Ik heb nog even gekeken of Moeder natuur een beetje meewerkt, maar ze heeft er nog niet echt zin in. Zodra het mogelijk is gaan we als de bliksem naar de mast. Ik hoop dat je snel weer een verbetering van het netwerk ervaart! Haha het scheelt dat niemand het zag. Stond je ook meteen op om te kijken of niemand het zag? Doe ik namelijk wel als ik val. 😃 Zonde van je broek, maar gelukkig is er niets met jezelf. Ieder nadeel heb zijn voordeel.
Friesland is echt niet het einde van de wereld hoor... Moet zo'n techneut vanuit de tmobile headquarters komen om anderhalf uur later hier de boel te fixen. Ondertussen al 3 dagen niet bereikbaar
Reputatie 2
idd ergelijk dit,,,al 3 dagen niet te bereiken,,,en wetende dat je oude moeder ziek is,,,baal er ontzettend van,,,ook oosterpark
Hey Wannibal,

Het is inderdaad een fijne gedachte om te weten dat het in ieder geval niet aan je toestel of simkaart ligt. Ik heb nog even gekeken of Moeder natuur een beetje meewerkt, maar ze heeft er nog niet echt zin in. Zodra het mogelijk is gaan we als de bliksem naar de mast. .


als de bliksem zou ik persoonlijk niet doen is straks de hele mast stuk 😉
Reputatie 4
Badge +3
Hoi iedereen,

Ik volg de zaak op de voet en ik heb net nog even gekeken voor een update. Ik zie dat er vanwege een verbetering in de weersomstandigheden een planning gemaakt wordt om zo snel mogelijk naar de mast te gaan. Het einde lijkt in zicht! Ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben! Mocht iemand nog een vraag hebben dan kun je deze gerust stellen natuurlijk!

@Emil,

Haha! De spreekwoordelijke bliksem natuurlijk, niet de letterlijke. Dan zijn we inderdaad nog verder van huis:D.

@Cindy

Hoi Cindy,

Friesland is zeker niet het einde van de wereld! Maar zo'n mast staat niet op een hoogte waar je zo bij kan. We willen natuurlijk wel graag de veiligheid van de medewerkers kunnen garanderen. Met het weer van de afgelopen dagen in het Noorden konden we dat niet. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer het veilig is om iemand te sturen, er zo snel mogelijk iemand naar de mast gaat!

@chara

Hey chara,

Ik begrijp dat je bereikbaar wilt zijn, helemaal in jouw situatie. Ik hoop oprecht dat de omstandigheden(tijd, drukte en misschien afstand) het toelaten om goed voor je moeder te zorgen! Ondertussen werken wij hard om ervoor te zorgen dat jij en iedereen in de omgeving weer zo snel mogelijk gebruik kan maken van ons netwerk! Heb je je moeder toevallig al gesproken? Is er misschien iemand in de omgeving die geen last heeft van de storing dat je even kan bellen om te vragen hoe het met haar gaat?
Toch begrijp ik niet dat de boel vandaag niet gerepareerd is. Het is mooi weer, niet koud. En echt klimmen hoeft ook niet, de antenne staat op het dak van een rusthuis.
Voor T-mobile is Friesland een achterstandsgebied
Reputatie 6
@all,

Ik begrijp dat jullie zsm weer bereikbaar willen zijn om wat voor redenen dan ook. Het is gewoon een vervelende situatie.

Ik lees dat de antenne op een gebouw staat? Daarvoor moet T-Mobile ook toestemming krijgen om dat dak op te gaan (mocht dat al nodig zijn). Het is nu eenmaal niet altijd zo simpel om 'iets' te vervangen. Monteurs wonen inderdaad niet in elke provincie, dus die moeten van ver komen, tussen de andere werkzaamheden/storingen door. Limburg is voor vele ook 'buitenland' echter het netwerk is hier nagenoeg perfect.

Meer als geduld vragen kan ik niet.

Mitch zal jullie op de hoogte houden 😉
Reputatie 3
@Wannibal

Deze mast is/was niet defect.
Een aantal masten in de omgeving staan in verbinding met elkaar.
Er is op een andere mast een reparatie uitgevoerd.

Probleem zou nu opgelost moeten zijn.
Mochten er alsnog problemen zijn dan horen wij dit graag :)
Onze excuses voor het ongemak.
Sinds vandaag weer bereik. Allemaal bedankt voor de moeite.

Reageer