Beantwoord

Slecht tot geen bereik op mijn werk

  • 28 mei 2014
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Goedemorgen,

Op mijn werk heb ik zeer slecht mobiel bereik. Zowel 3G als bellen/smsen is haast onmogelijk.
Heb dit al eerder aangekaart en werd mij verteld om jullie netwerkradarapp te gebruiken.

Dit gedaan en die geeft ook aan dat er geen of slecht bereik is, alleen hoe verstuur ik die gegevens naar jullie? Op jullie website ook geprobeerd om het door te geven op de dekkingskaart, maar kreeg elke keer het bericht dat er een fout was opgetreden.

Heel irritant dit!
icon

Beste antwoord door Harvey 4 juni 2014, 09:35

Goedemorgen,

Op mijn werk heb ik zeer slecht mobiel bereik. Zowel 3G als bellen/smsen is haast onmogelijk.
Heb dit al eerder aangekaart en werd mij verteld om jullie netwerkradarapp te gebruiken.

Dit gedaan en die geeft ook aan dat er geen of slecht bereik is, alleen hoe verstuur ik die gegevens naar jullie? Op jullie website ook geprobeerd om het door te geven op de dekkingskaart, maar kreeg elke keer het bericht dat er een fout was opgetreden.

Heel irritant dit!


Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je slechte dekking ervaart op je werk. Als je de netwerk app gebruikt dan worden je metingen doorgestuurd naar onze netwerk afdeling die daarmee aan de slag kan gaan. Je krijgt via de app echter geen feedback terug. Dit gebeurt via de dekkingskaart op onze website wel. Ik zie ook in ons systeem staan dat je via de dekkingskaart op onze website een netwerkklacht hebt ingediend. Er wordt (vanaf 31-5-2014) binnen 10 werkdagen contact met je opgenomen, nadat het onderzoek is opgelost. Onze excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen,

Op mijn werk heb ik zeer slecht mobiel bereik. Zowel 3G als bellen/smsen is haast onmogelijk.
Heb dit al eerder aangekaart en werd mij verteld om jullie netwerkradarapp te gebruiken.

Dit gedaan en die geeft ook aan dat er geen of slecht bereik is, alleen hoe verstuur ik die gegevens naar jullie? Op jullie website ook geprobeerd om het door te geven op de dekkingskaart, maar kreeg elke keer het bericht dat er een fout was opgetreden.

Heel irritant dit!


Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je slechte dekking ervaart op je werk. Als je de netwerk app gebruikt dan worden je metingen doorgestuurd naar onze netwerk afdeling die daarmee aan de slag kan gaan. Je krijgt via de app echter geen feedback terug. Dit gebeurt via de dekkingskaart op onze website wel. Ik zie ook in ons systeem staan dat je via de dekkingskaart op onze website een netwerkklacht hebt ingediend. Er wordt (vanaf 31-5-2014) binnen 10 werkdagen contact met je opgenomen, nadat het onderzoek is opgelost. Onze excuses voor het ongemak!

Reageer