Vraag

Slecht tot geen netwerk in Ter Apel


Sinds een week of 2 , 3 ervaar ik heel slecht bereik in huis. Daarvoor was het veel beter. Er schijnt iets te zijn met de zendmast in Ter Apel maar dit duurt nu wel erg lang. Kunnen jullie hier meer over vertellen? Postcode 9561jk

16 reacties

Reputatie 7
http://www.youtube.com/watch?v=pE8BlGpgCKA&hd=1
Reputatie 5
@Jens2006 Welkom op het T-Mobile forum!

Die problemen zijn bij ons bekend. Wij doen ons best om deze mast zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Ik zie dat je een dekkingsklacht hebt ingediend. N.a.v. deze dekkingsklacht zullen onze netwerkspecialisten je op de hoogte houden en eventueel met een coulance oplossing komen. Excuses voor het ongemak.
Tom schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jens2006-300448/" Welkom op het T-Mobile forum!

Die problemen zijn bij ons bekend. Wij doen ons best om deze mast zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Ik zie dat je een dekkingsklacht hebt ingediend. N.a.v. deze dekkingsklacht zullen onze netwerkspecialisten je op de hoogte houden en eventueel met een coulance oplossing komen. Excuses voor het ongemak.



Wanneer gaan jullie iets zeggen over wanneer het opgelost is?
het is toch te gek voor woorden dat in ter Apel het bereik nu al weken slecht is.
Ik kan mijn ouders niet meer bereiken via de mobiel. Die gaat direct naar de voicemail.

Vorige week heb ik een melding gedaan via de helpdesk en tot op de dag van vandaag nog niks vernomen.
De medewerker wist niet eens dat er problemen waren met het  bereik in Ter Apel.
Ook 4 tweets richting het 'webcare' team bleven onbeantwoord.

COncreet:
Wat is nu de status en wanneer is het opgelost?
Reputatie 6
@Falkor73 Welkom op het T-Mobile Forum!

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat er gisteren contact met je is opgenomen hierover. Kun je me aangeven of alles inmiddels weer werkt?

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/falkor73-301644/" Welkom op het T-Mobile Forum!

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat er gisteren contact met je is opgenomen hierover. Kun je me aangeven of alles inmiddels weer werkt?



Dag Ruben,

Bedankt.

Het is inderdaad inmiddels opgelost.
Blijft wel slecht hoor, bijna 3 weken slecht bereik geweest daar!
Ik ervaar hetzelfde probleem als in dit Forum beschreven staat. Ik woon ook in Ter Apel (postcode 9561) en ben gister naar de T-mobile winkel geweest om te vragen of het nou eindelijk eens opgelost kon worden. Dit was echter nog niet mogelijk omdat de mast nog al kapot is.
Kan het probleem ook op een andere manier opgelost worden, ik wordt namelijk helemaal gek van het geen bereik en geen 3G verbinding hebben.
Reputatie 6
@Marlyn Welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Als er een storing aan een mast is dan zijn er helaas geen andere oplossingen 😞! Ik adviseer je wel om je klacht kenbaar te maken via de Dekkingskaart. De netwerkspecialist zal je probleem dan oppakken en je op de hoogte houden in verband met de storing.
Ook ik heb soms geen bereik in schoorl en paar keer per dag
Reputatie 6
@olifantje53

Als je veel problemen op dezelfde locatie ervaart dan adviseer ik je ook om je klacht kenbaar te maken via de Dekkingskaart.
Ik ervaar het zelfde en krijg het volgende als excuus.
Betreft: Klacht.
Ik heb eerder deze week aangegeven dat ik stelsolmatig problemen ondervind van het netwerk.
Echter word ik vandaag gebeld met de mededeling dat ik ben er maar 1 keer geweest en de zendpalen staan ver uit elkaar omdat er weinig tot geen gebruik word gemaakt door de inwoners van een stad ( kan me zo voorstellen als je geen bereik hebt). Ik heb meerdere keren verzocht wat er bedoelt word met 1 keer op de locatie geweest.
Hier kreeg ik geen antwoord op en werd continu herhaalt op welke vraag ik ook stelde.
Vervolgens heb ik om de tijd en datum gevraagd deze konden mij niet gegeven worden heel apart als hij wel weet dat ik er een keer geweest ben. Ik mag er toch vanuit gaan als tmobile klant dat ik overal bereik heb behalve op water en onder de grond bijv. Ik vind de service zeer slecht en ben het hier niet mee eens. Het telefoontje is geweest op 29-08-2013 / 12:46 / gesproken met demirtas.
Dit is dus een klacht. Niet veel later krijg ik een sms en ik citeer beste tmobile klant, Wij behandelen op dit moment uw netwerkklacht, maar hebben wij u nog niet kunnen bereiken. Wij nemen graag vandaag nogmaals contact met u op tussen 15:00 / 17:00 Vriendelijke groet Tmobile. Heel apart ik dien een klacht in ivm het netwerk dat ik zelden tot niet bereik hebt dus probeer me te bellen lukt niet ivm dat ik geen bereik hebt.
Enige optie is email correspondentie lijkt mij zo. want de poging om nogmaals te bellen zal ook niet lukken lijkt mij zo. Ik voel mij dan ook echter genoodzaakt een brief te sturen naar tmobile voor een contract ontbinding omdat het vertrouwen in tmobile is op gezegd. Ook dit maal werd er telefonisch vanuit gegaan dat ik de heer verheij was. Werden geen controle gegevens gevraagd.
Heb er tot slot van rekening niet voor niks een wachtwoord op staan.
Vriendelijke groet, Ricardo Verheij
Reputatie 6
@ricardo1405, welkom op het T-Mobile Forum!

Ik vind het vervelend dat je dit gevoel hebt overgehouden aan het gesprek met de Klantenservice.
Aan de hand van het onderzoek is gebleken dat je 1 keer op de aangegeven locatie bent geweest. Inhoudelijk mogen we hier verder geen informatie over geven in verband met de privacywet.

Ik ben het met je eens dat er om je wachtwoord gevraagd dient te worden als je inbelt. Ik zal deze feedback daarom ook doorzetten!
Ook al weken geen tot nauwelijks bereik op mijn werk in Ter Apel, terwijl dit eerder wel goed was. Ontvangst van netwerk schommelt van niets tot 45%.Internet is 99% van de tijd niet aanwezig, sporadisch komt er af en toe een mail door. Tijd geleden een melding gedaan op de dekking kaart, maar geen reactie tot nu toe. Kortom niet te spreken over de service, omdat ik nergens vind hoe lang dit gaat duren. Enige compensatie van mijn abonnement kosten zal op zijn plaats zijn, want ben niet tot nauwelijks bereikbaar op mijn werk. Als dit nog lang duurt stap ik over op een andere provider, want mijn collega's hebben geen problemen.
Reputatie 5
@Andreo

Goed dat je laat weten dat je deze problemen ervaart.

Ik heb zojuist de netwerkklacht nagekeken en zie dat er in eerste instantie op 27 maart een nieuwe simkaart in gebruik is genomen om na te gaan of dit het probleem met het netwerk zou verhelpen. Omdat er aan de netwerk afdeling is teruggekoppeld dat dit het probleem niet heeft verholpen zijn zij nu bezig met onderzoek naar het netwerk op de door jou opgegeven locatie. Zodra het onderzoek is afgerond wordt er contact met je opgenomen en zullen mijn collega's van de afdeling Netwerk je van de juiste informatie voorzien en een passende oplossing.
Leuk dat ik al een maand nauwelijks internet heb en de helft van de tijd op mijn werk helemaal niet bereikbaar ben. Zodra ik Ter Apel verlaat werkt alles wel zoals het hoort. Wat heb ik aan onbeperkt internet als het op mijn werk niet werkt. Wel mag ik de volledige facturen betalen voor iets wat niet naar behoren geleverd word. Compensatie hier in zal fijn zijn maar zal wel niet gebeuren. Ik wacht nog 1 week op een oplossing als die niet komt neem ik afscheid van t mobile na vele jaren.
Vandaag gebeld door t mobil. De mast is dus weg gehaalt. Ze konden niet zeggen of hij nog terug geplaats word.Wel korting aangeboden maar bereikbaar zijn is ook belangrijk. Ik kijk het een maand aan als dan niet goedsis moet ik gedwongen overstappen op bijv kpn die gewoon 4 g heeft overal.
Nou jullie hebben niet alle en het probleem ook in Veenhuizen slopen ze de verkeerde mast in de bajes staat ereen maar die staat leeg en in het dorp sloopt men hem zou beter worden volgens de klantenservice maar niets is waar. Wel korting gekregen van 2.5 euro hopelijk wordt het nog eens beter

Reageer