Beantwoord

Slechte dekking 8051 XS (Hattem-Noord en Hattem-Centrum)

• Anonymous
  • 0 reacties
In Hattem staat maar 1 mast op 8051 CL (latitude
52.46422195 en longitude 6.07927084) in het stedelijk gebied, de andere mast op 8051 PS (latitude
52.47252655 en longitude
6.038030148) staat langs de snelweg. Er worden alleen hoge banden gebruikt. Als de 900MHz band zou worden toegevoegd, zou de dekking zowel in- als outdoor sterk verbeteren. Wanneer gaan deze masten ook 4G op de 900MHz uitzenden? KPN en Vodafone zenden wél op een lage frequentie uit en hebben dus een grotere dekking.
icon

Beste antwoord door Pilovali 14 december 2017, 22:05

Hallo,

Ik zie inderdaad op de dekkingskaart dat Hattem niet een beste dekking heeft. Ik vermoed dat die mast nog niet vervangen is door een nieuwe mast. De T-Mobile mast zit namelijk in de hoogspanningmast.
Het probleem is dat T-Mobile moet wachten op de gemeente, Tennet, hoogwerkers bedrijf en vergunningen. Dit kan lang duren.

Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker. Die hebben meer inzicht in het systeem en kunnen misschien zien wanneer (of als) die mast wordt vervangen.

Groet,

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Hallo,

Ik zie inderdaad op de dekkingskaart dat Hattem niet een beste dekking heeft. Ik vermoed dat die mast nog niet vervangen is door een nieuwe mast. De T-Mobile mast zit namelijk in de hoogspanningmast.
Het probleem is dat T-Mobile moet wachten op de gemeente, Tennet, hoogwerkers bedrijf en vergunningen. Dit kan lang duren.

Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker. Die hebben meer inzicht in het systeem en kunnen misschien zien wanneer (of als) die mast wordt vervangen.

Groet,

Reageer