Beantwoord

Slechte dekking A4 / N625 in de auto

  • 3 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 396 Bekeken

Op de nieuwe A4 van Bergen op Zoom ri. knp Sabina en op de Kanaalweg / N625 ri. Geertruidenberg is de verbinding HEEL slecht.
Dagelijks valt de verbinding steevast weg of begint zwaar te storen.
Als ik dit geweten had was ik zeer zeker niet overgestapt van Vodafone n T-Mobile!!
icon

Beste antwoord door Sam- 4 oktober 2018, 14:50

Hoi elangedijk,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. We willen natuurlijk dat je te allen tijde een snelle en stabiele verbinding hebt met ons netwerk.

Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en heb contact opgenomen met de netwerkspecialisten. Zij geven aan dat er in deze omgeving geen verminderde dekking zou zijn, maar omdat ze niet de exacte locatie hebben konden ze dit niet tot in de details onderzoeken. Heb je problemen met het bellen of met het internetten?

Zou je via onze dekkingskaart kunnen aangeven waar je precies problemen ervaart? Dit wordt dan verder onderzocht door onze netwerkspecialisten en zij voorzien je dan ook gelijk van meer informatie over de dekking op deze locatie.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi elangedijk,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. We willen natuurlijk dat je te allen tijde een snelle en stabiele verbinding hebt met ons netwerk.

Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en heb contact opgenomen met de netwerkspecialisten. Zij geven aan dat er in deze omgeving geen verminderde dekking zou zijn, maar omdat ze niet de exacte locatie hebben konden ze dit niet tot in de details onderzoeken. Heb je problemen met het bellen of met het internetten?

Zou je via onze dekkingskaart kunnen aangeven waar je precies problemen ervaart? Dit wordt dan verder onderzocht door onze netwerkspecialisten en zij voorzien je dan ook gelijk van meer informatie over de dekking op deze locatie.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
nu is mijn gebruikersnaam weer terug veranderd van elangedijk naar me 06 nummer ?!?!
ik dacht dat ik aardig specifiek was mbt de locaties waar ik problemen had...
ik bel elke dag vanuit mijn auto, dus gaat mijn klacht over bellen.
hoe moet ik dat op de dekkingskaart aangeven dan?
A4 t.h.v. steenbergen - dinteloord;
A59 fijnaart;
A17 knooppunt klaverpolder;
Made - sluizeweg - kanaalweg west - N623 - amertakbrug
Reputatie 7
Badge +20
Hi elangedijk,

Je gebruikersnaam is weer correct! ;)

Ik heb het even nagevraagd bij een netwerkspecialist en wij kunnen onderweg dus geen stabiele verbinding garanderen. Dat heeft te maken met de schakeling van de huidige mast naar (alvast) de volgende mast. In gebieden waar de masten verder uit elkaar staan, kan de schakeling te lang duren waardoor de verbinding even (al dan niet geheel) wegvalt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als er nog vragen zijn, laat het ons weten!
nou heb ik hier in Raamsdonk weer geen 3G/4G internet, hier word ik wel heel erg verdrietig van, mede omdat ik een erg duur abonnement heb in vergelijking tot de prijzen uit jullie reclames, en ik moet nog bijna 2 jaar!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elangedijk,

Dat is inderdaad niet de bedoeling van een abonnement bij ons! Ben je vaak in Raamsdonk, bijvoorbeeld voor werk? Je kunt dan via de, door Issam genoemde, dekkingskaart een melding indienen. Onze netwerkspecialisten kunnen dan kijken wat er op die locatie aan de hand is, of dit beter wordt en wat we voor je kunnen betekenen! Zij zijn hier doorgaans erg snel mee, dus dan heb je snel duidelijkheid over de situatie.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!
best wel, mijn schoonzusje woont a/d raadhuisstraat in Raamsdonk

Reageer