Vraag

slechte dekking, beste net werk?

• 24 januari 2017
  • 3 reacties
  • 437 Bekeken

wanneer word de dekking beter? er zitten op veel plekken in Nederland 'gaten 'in de dekking, dit Had ik bij kpn niet, postcode 7396

3 reacties

Hoi VR46,

Welkom op de forum van T-Mobile
Wat vreemd dat je daar geen bereik hebt. Als ik controleer op https://www.t-mobile.nl/dekking dan zie ik toch echt dat je daar prima bereik moet hebben. 3G & 4G is volgens deze kaart toch prima te doen.

Je kan zelf ook even de test doen en als je niet tevreden bent met wat ze daarop aangeven kan je klikken op Meld een probleem. Je moet dan even inloggen op My T-Mobile en dan kan je aangeven dat het niet goed zit.

Wil nog even reageren dat je aangeeft dat KPN daar geen probleem heeft. Als ik controleer met je postcode op de site van KPN dan zie ik daar toch echt een aantal witte vlekken en dat is bij T-Mobile niet. Het zegt misschien niet veel, maar voor mij toch wel 🙂 Maar een melding doen via de site van T-Mobile kan misschien helpen!
ik Had het al eens aangegeven , probleem is dat ik ongeveer 1 x per maand geen data meer ontvang, ik moet dan eerst netwerk op mijn telefoon uitzetten en dan weer inschakelen
Reputatie 4
Badge +9
Hey VR46.

Zelfs KPN heeft dekkings- gaten: KPN Dekkingskaart. Als ik dit vergelijk met de dekking met T-Mobile Dekkingskaart valt het in principe reuze mee.

Dekking (op postcode):

KPN

T-Mobile

Je kunt altijd een melding maken van slechte dekking: My T-Mobile - Meld een probleem op deze locatie

Groetjes,
Skyrider

Reageer