Beantwoord

Slechte dekking Schiermonnikoog


Reputatie 2
de laatste tijd (rond 7 juni 2017) is de dekking op het waddeneiland Schiermonnikoog slechter. in en rond het dorp kan ik niet bellen. de dekking is minimaal, en vaak weg. Uit nood fiets ik naar de dijk aan de zuidzijde van het eiland om met de communicatie mast, die kennelijk op de vaste wal staat, contact te maken. Vodafone en KPN hebben eigen antennes op het eiland en hebben daar altijd 4G netwerk.
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 16:33

Hoi Foppepeter,

Dat is erg onhandig! Nu het zonnetje schijnt is het in ieder geval nog goed weer, maar met een forse regenbui ga je liever niet richting de dijk!

In ons systeem is het telefoonnummer geregistreerd op een adres in Amsterdam. Ik kan op het moment dus niet controleren hoe het met de dekking op het adres staat, misschien heb je de postcode nog voor ons? De dekking op Schiermonnikoog is inderdaad niet optimaal en ontbreek in bepaalde gebieden ook, dus ik kan mij goed indenken hoe de dekking is. Als het een adres is waar je vaak verblijft, dan wil ik je aanraden om via de dekkingskaart een melding te maken van de slechte dekking. Onze netwerkspecialisten kunnen dit dan onderzoeken voor je en kijken of ze iets voor je kunnen betekenen! Doorgaans ronden zij hun onderzoeken erg snel af, dus hoe eerder je de melding indient, hoe eerder je uitsluitsel krijgt!

Als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Foppepeter,

Dat is erg onhandig! Nu het zonnetje schijnt is het in ieder geval nog goed weer, maar met een forse regenbui ga je liever niet richting de dijk!

In ons systeem is het telefoonnummer geregistreerd op een adres in Amsterdam. Ik kan op het moment dus niet controleren hoe het met de dekking op het adres staat, misschien heb je de postcode nog voor ons? De dekking op Schiermonnikoog is inderdaad niet optimaal en ontbreek in bepaalde gebieden ook, dus ik kan mij goed indenken hoe de dekking is. Als het een adres is waar je vaak verblijft, dan wil ik je aanraden om via de dekkingskaart een melding te maken van de slechte dekking. Onze netwerkspecialisten kunnen dit dan onderzoeken voor je en kijken of ze iets voor je kunnen betekenen! Doorgaans ronden zij hun onderzoeken erg snel af, dus hoe eerder je de melding indient, hoe eerder je uitsluitsel krijgt!

Als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!
Gaat er iets gebeuren aan de slechte dekking op Schiermonnikoog? Er staat maar 1 mast en die zend ook nog eens uit op de 1800MHz en niet op de 900MHz. De dekking is dus meer dan belabberd. Graag actie.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Telekom,

Op de korte termijn staan hier geen werkzaamheden gepland. Deze mast kan ook niet zomaar even offline worden gehaald, omdat de hulpdiensten dan zonder signaal zitten en dat willen we natuurlijk niet hebben! Hopelijk heb je er niet al te veel last van? Je kunt anders via de dekkingskaart een melding indienen, dan kunnen onze netwerkspecialisten kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer