Beantwoord

Slechte dekking wijk ‘Waterfront’ Harderwijk (3836JS)

• 19 maart 2019
  • 6 reacties
  • 627 Bekeken

(Postcode in titel onjuist, maar kan titel niet aanpassen; het gaat dus om 3846JS)

Al ruim een jaar is de dekking in de wijk Waterfront (3846JS) minimaal (1 streepje van 5) Buiten werkt het goed, maar binnen erg matig en fatsoenlijk een gesprek voeren is erg lastig. Ik heb al een keer contact gehad met de netwerk-afdeling en zij gaven aan dat er een mast uit zou liggen. Maar ik merk geen verbetering in de laatste maanden.

Wat te doen?

Groet,
Ruben
icon

Beste antwoord door fluxsystem 19 maart 2019, 07:55

Hoi @rupsmeister

Bellen via WiFi is nog niet beschikbaar bij T-Mobile.

Ook is er momenteel nog steeds een probleem gaande met de iPhone X icm het netwerk van T-Mobile.
In zulke gevallen is het beter om naar de echte Apple store te gaan (Amsterdam,Den Haag,Haarlem)

Door de simkaart in een ander toestel te steken, kan er makkelijk gezien worden of het aan het apparaat ligt of dat het echt een mast is.

Als dat het geval is, is het mogelijk om een netwerk probleem te melden via hier.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @rupsmeister,

Wat @fluxsystem zegt klopt. Het zit nog in een testfase. Wanneer dit uitgerold wordt is niet bekend. Dat hangt af van de wijze waarop de test verloopt.
Reputatie 4
Badge +6
Als dat het geval is, is het mogelijk om een netwerk probleem te melden via hier.
Ik heb alleen hier een probleem; dus m.i. ligt het aan de dekking. Mn kinderen hebben ook Tmobile en geen iphone X en zij ervaren hetzelfde.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi @rupsmeister

Bellen via WiFi is nog niet beschikbaar bij T-Mobile.

Ook is er momenteel nog steeds een probleem gaande met de iPhone X icm het netwerk van T-Mobile.
In zulke gevallen is het beter om naar de echte Apple store te gaan (Amsterdam,Den Haag,Haarlem)

Door de simkaart in een ander toestel te steken, kan er makkelijk gezien worden of het aan het apparaat ligt of dat het echt een mast is.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag
Het is inderdaad een nieuwbouw wijk. Maar mijn vrouw heeft met KPN perfecte dekking! Binnen 1 streepje; bij raam helpt wel; maar dat moet toch beter kunnen anno 2019? Ik heb iphone X; hoe kan ik wifi bellen aanzetten??
Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @rupsmeister,

Amper kunnen bellen in huis is niet prettig. Heb je een nieuwbouw woning? Deze zijn vaak goed geïsoleerd, waardoor het bereik binnen drastisch afneemt. In de buurt van een raam gaat het dan nog, maar verder er vanaf gaat het mis. Zeker met 4G. Heb het zelf helaas ook. Voor de volledigheid: heb je binnen en buiten maar 1 streepje? Of buiten meer en binnen maar 1?

T-Mobile is bezig met het testen van bellen over WIFI, dat dit probleem kan fixen. Niet ieder toestel is hier geschikt voor. Dit ligt aan het type toestel, maar ook of de fabrikant met de provider samenwerkt.

Hoor graag van je.

Reageer