Beantwoord

Slechte internetverbinding

  • 10 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo ik heb al bijna een jaar een sim only abbo bij Tmobile.
Mijn simkaart heeft altijd in een iphone 6 gezeten en ik heb altijd maar 2 van de 5 strepen verbinding, soms als ik mazzel heb zijn het er 3. Ik heb nu sinds een week een iphone 7 gekocht en een nieuwe simkaart besteld maar het is nog steeds het zelfde . Bellen en internetten gaat wel goed alleen met gamen heb ik er last van . Dan wil die nog weleens haken tijdens het spelen en met wifi thuis heb ik daar geen last van.
icon

Beste antwoord door David 11 augustus 2017, 13:08

Hoi M070,

Goed dat je dit even bij ons aankaart!

Aangezien het bij een nieuwe simkaart en telefoon ook gebeurt, denk ik dat het aan het bereik ligt. Ervaar je dit probleem overal of op één locatie? Stel dat je het bijvoorbeeld thuis hebt, dan kun je via onze dekkingskaart een melding maken van dit probleem. Onze netwerkspecialisten gaan dan voor je kijken wat er precies aan de hand is en hoe ze dit voor je op kunnen lossen. Doorgaans pakken ze dit erg snel op, dus dan heb je gauw duidelijkheid over de situatie!

Mocht er iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat ook graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi M070,

Goed dat je dit even bij ons aankaart!

Aangezien het bij een nieuwe simkaart en telefoon ook gebeurt, denk ik dat het aan het bereik ligt. Ervaar je dit probleem overal of op één locatie? Stel dat je het bijvoorbeeld thuis hebt, dan kun je via onze dekkingskaart een melding maken van dit probleem. Onze netwerkspecialisten gaan dan voor je kijken wat er precies aan de hand is en hoe ze dit voor je op kunnen lossen. Doorgaans pakken ze dit erg snel op, dus dan heb je gauw duidelijkheid over de situatie!

Mocht er iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat ook graag van je!
Het probleem ervaar ik overal 90 procent van de dag heb ik 2 strepen en 10 procent 3 strepen.
Reputatie 4
Hoi M070,

Dat is inderdaad wel vreemd!

Ik zie in het systeem dat je inmiddels een dekkingsklacht hebt ingediend. Heel slim van je! Nu wordt het door onze netwerkspecialisten opgepakt en zullen zij gaan onderzoeken wat er aan de hand is. Zodra het resultaat bekend is, zul je hier bericht over krijgen. Dus binnenkort zal je meer duidelijkheid krijgen en hopelijk kunnen ze het voor je oplossen.

Als je nog vragen hebt in de tussentijd, stel ze dan gerust. Wij staan voor je klaar op het forum! 🙂

Reageer