Beantwoord

slechte ontvangst thuis


Reputatie 2
Slechte ontvangst thuis op postcode 3863 DG, al een netwerk klacht ingediend.
Nog meer mensen die hier last van hebben.
icon

Beste antwoord door Issam 8 augustus 2015, 10:37

@DGE

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community!

Jammer om te lezen dat je problemen ervaart op het netwerk. Op deze locatie zie ik inderdaad dat de dekking niet optimaal is. Goed dat je hier inmiddels een melding van hebt gemaakt. Onze collega's van de afdeling netwerk zijn momenteel bezig met het onderzoek zodat ze jou van meer informatie kunnen voorzien. Je kan tot 10 werkdagen na het melden van je klacht een reactie krijgen van ze. Als je klacht gegrond blijkt te zijn dan zullen ze je uiteraard van een passende oplossing voorzien. Onze excuses voor het ongemak! Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
@DGE

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community!

Jammer om te lezen dat je problemen ervaart op het netwerk. Op deze locatie zie ik inderdaad dat de dekking niet optimaal is. Goed dat je hier inmiddels een melding van hebt gemaakt. Onze collega's van de afdeling netwerk zijn momenteel bezig met het onderzoek zodat ze jou van meer informatie kunnen voorzien. Je kan tot 10 werkdagen na het melden van je klacht een reactie krijgen van ze. Als je klacht gegrond blijkt te zijn dan zullen ze je uiteraard van een passende oplossing voorzien. Onze excuses voor het ongemak! Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉

Reageer