Beantwoord

Slechte service - oplichters

• 28 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 412 Bekeken

ik ben t-mobile door en door zat. Telkens is er een storing of zijn ze zogenaamd bezig met onderhoud in de nacht. Ik vraag me af wat voor onderhoud als jullie zo vaak storing hebben. Jullie zijn oplichters rekeningen kloppen niet en het bedrag verschilt elke maand terwijl het een bedrag zou moeten aanhouden. Ik weet niet wat jullie allemaal doen maar ik ben hier echt klaar mee en stap over !!!!! Ik ben al bijna 1 uur aan het wachten aan de telefoon het nummer is wel gratis maar de service is gewoon echt slecht jullie moeten hier echt wat gaan doen want het blijft aanhouden hier betaal ik toch niet voor wat een gezeik allemaal !
icon

Beste antwoord door Sander 28 oktober 2018, 11:21

Op dit moment is het erg druk. Excuus hiervoor. We plaatsen updates in dit topic: Problemen internet 28-10.

Hierbij sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Leonna,

Er is sinds vannacht een landelijke storing bij KPN en veel providers gebruiken dat netwerk waaronder T-Mobile. Ook bij andere providers zijn er nu problemen.
Zie https://nos.nl/artikel/2256736-internet-plat-door-storing-bij-verschillende-providers.html
Reputatie 7
Badge +6
Op dit moment is het erg druk. Excuus hiervoor. We plaatsen updates in dit topic: Problemen internet 28-10.

Hierbij sluit ik dit topic.