Beantwoord

Slechte verbinding in woonplaats

  • 9 januari 2018
  • 9 reacties
  • 263 Bekeken

Ik heb een t-mobile prepaid aansluiting maar heb een zwak signaal en soms niks met bellen en mobiel internet gaat al helemaal niet, de instellingen staan allemaal goed.
Ik zie op de dekkingskaart dat het signaal in mijn woonplaats 5984NL slecht is dit is al jaren zo wanneer komt daar verandering in anders kan ik net zo goed naar een andere overstappen
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 januari 2018, 11:49

Hoi Awlkur,

Ik snap dat je daar niet tevreden mee bent en daarom wil ik meteen met je meedenken!

Ervaar je deze problemen alleen op jouw adres? Als dat het geval is, dan kun je hier een melding van maken op de dekkingskaart. Je kunt jouw adres invullen en vervolgens kiezen voor "Meld een probleem". Jouw melding wordt dan door T-Mobile bekeken!

Mocht je op meerdere locaties een zwak signaal hebben, dan kan er iets anders aan de hand zijn. Je zou in dat geval de simkaart even in een ander toestel kunnen testen, om te kunnen achterhalen of het probleem in de simkaart of in het toestel zit. Je kunt ook de stappen in dit topic even doorlopen. Aan de hand daarvan kunnen we precies bekijken wat het probleem is en wat de oplossing kan zijn! Daarmee moet het helemaal goedkomen. :)

Laat je me weten hoe dit gaat? Ik help je graag verder als je meer hulp nodig hebt! 😳
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Awlkur,

Ik snap dat je daar niet tevreden mee bent en daarom wil ik meteen met je meedenken!

Ervaar je deze problemen alleen op jouw adres? Als dat het geval is, dan kun je hier een melding van maken op de dekkingskaart. Je kunt jouw adres invullen en vervolgens kiezen voor "Meld een probleem". Jouw melding wordt dan door T-Mobile bekeken!

Mocht je op meerdere locaties een zwak signaal hebben, dan kan er iets anders aan de hand zijn. Je zou in dat geval de simkaart even in een ander toestel kunnen testen, om te kunnen achterhalen of het probleem in de simkaart of in het toestel zit. Je kunt ook de stappen in dit topic even doorlopen. Aan de hand daarvan kunnen we precies bekijken wat het probleem is en wat de oplossing kan zijn! Daarmee moet het helemaal goedkomen. :)

Laat je me weten hoe dit gaat? Ik help je graag verder als je meer hulp nodig hebt! 😳
Ik heb in mijn woonplaats overal slecht bereik dit is al jaren zo, je gaat er dan vanuit dat er dan wel een verbetering komt met het plaatsen van een zendmast voor beter bereik.
Mijn woon plaats en omgeving zien er op de dekkingskaart niet goed uit.
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe simkaart er van uitgaande dat het er beter van word.
Heb de simkaart in 2 verschillende toestellen gehad maar dat help ook niet.
Het telefoon bereik is af en toe helemaal weg, als ik wel bereik heb dan is er maar een klein puntje
aan van de ontvangt balk.
Op de dekkingskaart kan ik geen melding doen .
Waarschijnlijk omdat ik prepaid gebruik.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Awlkur,

Het klinkt dan inderdaad, en zo ziet het er ook op de kaart uit, dat het aan de dekking in jouw omgeving ligt. Zou je kunnen aangeven welke browser je gebruikt om de dekkingskaart te openen en de melding te doen? Ik heb net Google Chrome geprobeerd en daar werkt het goed. Je tikt jouw postcode in en dan sleep je de aanwijzer naar jouw specifieke locatie. Onze netwerkspecialisten kunnen dan voor jou uitzoeken wat er aan de hand is en of dit opgelost wordt, binnen een bepaalde termijn. Dan heb je in ieder geval een duidelijk antwoord over jouw situatie!

Hopelijk lukt het nu wel om de melding in te dienen! Houd ons op de hoogte en laat het weten wanneer we iets voor je kunnen doen!
Ik gebruik google chrome ik krijg de dekkingskaart wel te zien en kan mijn postcode ingeven.
Maar als ik dan een melding wil maken krijg ik een melding van dat ik die pagina niet kan bekijken
er staat dan bij dat het vermoedelijk met prepaid niet mogelijk is.
Ik krijg dit scherm te zien.

Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina
Je kunt de pagina niet bekijken
Bijvoorbeeld omdat:

Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.
Naar je overzicht
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Awlkur,

Opmerkelijk, ik krijg inderdaad dezelfde melding, maar gelukkig kunnen we het op een andere manier oppakken! Heb je 3 voorbeelden van situaties waar de dekking niet optimaal was? Dit kan variëren van een wegvallend signaal tot telefoongesprekken die afgebroken worden. Als je de datum, het tijdstip en een omschrijving stuurt, dan gaan we er mee aan de slag!
Ik kan alleen maar zeggen dat het signaal gewoon te laag is er zal een zendmast bij geplaatst moeten worden om het probleem op te lossen.
Want mobiel internetten kun hier al helemaal niet.
Voor de rest wou ik het hier bij laten.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is ook prima, Awlkur! Bedankt voor de feedback en mocht je toch nog willen dat we dit oppakken zoals David aangaf, dan kun je altijd nog eens een reactie plaatsen!

Reageer