Beantwoord

Slechte verbinding met Galaxy S7 Edge

• 20 juli 2016
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Sinds ik in het bezit ben van de Samsung S7 Edge ondervind ik problemen met het bereik. Zowel binnen als buitenshuis. De telefoon meerdere malen herstart en ook terug gezet naar fabrieksinstellingen maar ook dit maakt niets uit. Appjes die paar uur later binnen komen, Facebook die continu aan geeft dat er geen verbinding gemaakt kan worden....allemaal erg frustrerend!!

Help!!!!
icon

Beste antwoord door Amy 21 juli 2016, 15:14

Hey Cnijbijvank,

Welkom op het forum goed dat je jouw vraag hier stelt.

Flink vervelend dat je telkens netwerkproblemen hebt met dit toestel! Ik snap dat dit frustrerend is. Netwerkproblemen kunnen meerdere oorzaken hebben. Zou je dit topic eens door willen nemen? Ik ben namelijk wel benieuwd of je simkaart het wel in een ander toestel doet. Wil je ons hier op de hoogte houden? :?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Cnijbijvank,

Welkom op het forum goed dat je jouw vraag hier stelt.

Flink vervelend dat je telkens netwerkproblemen hebt met dit toestel! Ik snap dat dit frustrerend is. Netwerkproblemen kunnen meerdere oorzaken hebben. Zou je dit topic eens door willen nemen? Ik ben namelijk wel benieuwd of je simkaart het wel in een ander toestel doet. Wil je ons hier op de hoogte houden? :?
Ik heb hetzelfde probleem hier, simkaart meerdere malen eruit gehaald , telefoon meerdere malen opnieuw gestart, heeft allemaal geen effect. Nog steeds zelfde probleem. Wat kan ik hiertegen doen??
Reputatie 6
Badge +17
Hey Stephanieas,

Vreemd dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Heb je hier op meerdere locaties last van? Heb je al een kijkje genomen in het topic die Amy had gedeeld? Hier vind je instructies voor het oplossen van een netwerk probleem.

Laat ons weten of je hiermee verder komt. Anders helpen we je natuurlijk graag verder!

Reageer