Vraag

Slechte verbinding sinds paar maanden

Hai, sinds een paar maanden heb ik ontzettend slecht bereik. Ben al langs geweest in een van jullie stores, telefoon laten terug zetten naar fabrieksinstellingen en dergelijke. Niks helpt. Word er ondertussen een beetje moe van, aangezien ik er wel voor blijf betalen. Is er iets wat gedaan kan worden hieraan?

Mvg, Sam

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Even een paar vraagjes:
- Welke telefoon heb je?
- Op welke postcode(s) heb je slechte verbinding?
- Heb je dit overal, of alleen op een specifieke locatie?
- Heb je je simkaart misschien geknipt?

Groet,
Hai,
Ik heb de iPhone 5s. Voornamelijk als ik in Amsterdam, Utrecht en aalsmeer ben. Nee ik heb geen geknipte simkaart, heb gewoon een mini of micro.
Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Oké, duidelijk. Daar is hoort het bereik gewoon goed te zijn, en ik zie geen storingen op de storingspagina.
Wat bedoel je precies met slechte verbinding?
Wat staat er linksbovenin? LTE, EDGE/E, GPRS, 3G?
Voornamelijk staat er gprs of alles valt gewoon weg. Als ik mijn simkaart in een andere telefoon stop blijf ik hetzelfde probleem houden. Nieuwe simkaart heb ik ook al gehad dus daar kan het ook niet aan liggen denk ik.
Reputatie 6
Badge +17
Ah, dat is niet best. Zou je willen proberen om een andere simkaart (van een kennis, bijvoorbeeld) in je iPhone te stoppen en kijken welk resultaat je dan krijgt?

Kun je trouwens wel prima bellen of SMSen?

Groet,
Heb ik helaas ook al geprobeerd. Werkt gewoon prima in mijn telefoon. Smsen weet ik niet aangezien alles via whatsapp gaat, maar als ik bel dan valt de verbinding gewoon weg
Reputatie 6
Badge +17
Mmm... aangezien je je simkaart ook al in een ander toestel hebt geprobeerd, denk ik toch dat het aan je simkaart ligt. Maar, dit ik weet niet zeker.

Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker.

Groet,
Oke! In ieder geval bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi xSamanthaa of mag ik Sam zeggen? 😉

Welkom op het forum!

Goed dat je contact met ons opneemt, want ik begrijp dat je natuurlijk gewoon goed bereik wilt hebben. Ik zie dat Pilovali al een aantal vragen heeft gesteld (dankjewel!). Als ik het zo lees ligt het mogelijk toch aan jouw simkaart. Ik zie dat je mei 2015 een nieuwe simkaart hebt geactiveerd, dus dat is alweer een jaar geleden. Verder geef je aan dat jouw simkaart in een ander toestel ook geen goed bereik heeft, maar een andere simkaart in jouw toestel wel. Daarom heb ik gelijk kosteloos een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Vergeet niet eerst deze simkaart te activeren voordat je 'm gaat gebruiken.

Laat je weten of hiermee het probleem is opgelost? Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Super dankjewel!

Reageer