Beantwoord

Slechter bereikbaarheid

• 13 augustus 2015
  • 8 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 2
Hallo

Ik ben tevreden over t mobile met mijn Samsung s5 maar sinds de overgang naar de dekking van 4g is de sterkte van het netwerk veel slechter geworden.
En krijgen mensen die mij bellen vaak te horen dat ik niet bereikbaar ben. Hebben meer mensen hier last van??
icon

Beste antwoord door Hajar 14 augustus 2015, 09:31

Hi telefoon,

Wat jammer dat je dat zo ervaart! Ons gemoderniseerde netwerk is bedoeld om het bereik te verbeteren.

Ervaar je dit probleem op één locatie of overal? Ben je wel bereikbaar als je jouw toestel handmatig terugzet op 3G? Dat kun je doen als volgt:

1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar meer netwerken.
3. Ga naar mobiele netwerken.
4. Ga naar netwerk modus.
5. Zet deze op GSM / WCDMA.

Kun je ook eens controleren of je wel bereik hebt als je jouw simkaart in een ander toestel stopt? Wellicht heb je een oudere simkaart en werkt die niet optimaal op ons 4G netwerk.

Laat het ons weten zodat we kunnen kijken wat we verder voor je kunnen betekenen! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Nee, eigenlijk niet. Wat is je postcode?
Reputatie 2
6598
Reputatie 2
6598 bm heijen
Reputatie 7
Badge +20
Hi telefoon,

Wat jammer dat je dat zo ervaart! Ons gemoderniseerde netwerk is bedoeld om het bereik te verbeteren.

Ervaar je dit probleem op één locatie of overal? Ben je wel bereikbaar als je jouw toestel handmatig terugzet op 3G? Dat kun je doen als volgt:

1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar meer netwerken.
3. Ga naar mobiele netwerken.
4. Ga naar netwerk modus.
5. Zet deze op GSM / WCDMA.

Kun je ook eens controleren of je wel bereik hebt als je jouw simkaart in een ander toestel stopt? Wellicht heb je een oudere simkaart en werkt die niet optimaal op ons 4G netwerk.

Laat het ons weten zodat we kunnen kijken wat we verder voor je kunnen betekenen! 🙂
Reputatie 2
hallo Hajar,

mijn netwerk stond op LTE/WCDMA/GSM had daar vaak maar 1 blokje bereik of niks (buiten) nu omgezet naar WCDMA/GSM en dat heeft geholpen nu volle bereik op de zelfde lokatie.
bedankt voor het helpen.
Reputatie 7
Badge +20
hallo Hajar,

mijn netwerk stond op LTE/WCDMA/GSM had daar vaak maar 1 blokje bereik of niks (buiten) nu omgezet naar WCDMA/GSM en dat heeft geholpen nu volle bereik op de zelfde lokatie.
bedankt voor het helpen.

Super wat fijn om te lezen! Als je nog andere vragen hebt, let us know! 🙂
Reputatie 2
Had het omgezet naar WCDMA/GSM heb dan goed bereik maar helaas dan geen 4g verbinding dus wel lastig om dat iedere keer om te moeten zetten. Is hier geen andere oplossing voor?
Reputatie 2
]Had het omgezet naar WCDMA/GSM heb dan goed bereik maar helaas dan geen 4g verbinding dus wel lastig om dat iedere keer om te moeten zetten. Is hier geen andere oplossing voor?quote=Hajar]hallo Hajar,

bedankt voor het helpen.

Super wat fijn om te lezen! Als je nog andere vragen hebt, let us know! :)[/quote]

Reageer