Beantwoord

Sms'jes uit Duitsland komen niet aan


Mijn wachtwoord is gehackt op Amazon.de en ik probeer mijn wachtwoord daar te veranderen echter moet je daarvoor een sms code invoeren. De sms code komt uit Duitsland. Maar ontvang de sms'jes niet met mijn T-Mobile nummer. Graag wil ik dit spoedig opgelost hebben.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 27 juli 2018, 01:22

Hallo Kenikela,

Dat lijkt mij erg vervelend.
Heb je een orgineel T Mobile nummer of is deze geporteerd van een andere provider?
op welke datum en tijd werkte dir niet en wanneer was de laatste keer dat het wel werkte ?
Heb je dit probleem ook bij Amazone gemeld ?
T-Mobile kan alleen zien wat er op zijn eigen netwerk verkeerd gaat. mocht het probleem dus niet in het T Mobile netwerk zijn dan zal de provider van Amazone moeten kijken.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Kenikela,

Dat lijkt mij erg vervelend.
Heb je een orgineel T Mobile nummer of is deze geporteerd van een andere provider?
op welke datum en tijd werkte dir niet en wanneer was de laatste keer dat het wel werkte ?
Heb je dit probleem ook bij Amazone gemeld ?
T-Mobile kan alleen zien wat er op zijn eigen netwerk verkeerd gaat. mocht het probleem dus niet in het T Mobile netwerk zijn dan zal de provider van Amazone moeten kijken.
Mijn nummer kwam eerst van Hi/ KPN af en toen ben ik met dit nummer overgestapt naar T-Mobile. Ik weet niet of dat ook uitmaakt? Sinds gisteren voor het eerst lukte het me niet om sms'jes van Amazon Duitsland te ontvangen verder heb ik het nooit geprobeerd. Wel was het ook zo dat ik een keer ook niet kon bellen naar Duitsland dat wel maar heb dat laten zitten en niet meer uitgeprobeerd. Dat was toen het bellen binnen Europa net nieuw was bij T-Mobile.

Ik probeer Amazone te bellen maar ze nemen niet op. Dus ik moet nog kijken hoe ik hun verder kan bereiken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kenikela,

Ik kijk graag ook even met je mee!

Ik vermoed dat dit samenhangt met de problemen die we ook bij Paypal verificatie-smsjes ervaren. Zie dit topic. Ik zou dit dan ook graag door willen zetten. Zou jij mij de exacte data en exacte tijdstippen willen geven van waarop het iet lukte om de sms'jes te ontvangen? Dan kan ik dit voor je doorzetten zodat het door onze specialisten onderzocht kan worden! Dankjewel alvast!
Ik ervaar hetzelfde probleem als ik mijn mobiele nummer aan mijn Amazon-account probeer te koppelen. Ik heb hiervoor al contact opgenomen met Amazon, maar zij beweren dat het probleem bij T-Mobile ligt.

Hopelijk wordt dit snel opgelost!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Damian,

Zou je ons andere 3 voorbeelden met exacte data en tijdstip kunnen geven? Dan zetten wij dit door naar onze technische afdeling! We horen graag van je! 😉
Hi Damian,

Zou je ons andere 3 voorbeelden met exacte data en tijdstip kunnen geven? Dan zetten wij dit door naar onze technische afdeling! We horen graag van je! ;)


Hallo Hajar,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb dit voor het eerst gehad op zaterdag 28 juli rond een uurtje of 11 's avonds. De volgende ochtend heb ik het weer getest en het werkte nog steeds niet. Verder heb ik het meerdere keren op verschillende momenten gedurende de dag geprobeerd, maar zonder succes. Tot op de dag van vandaag is het probleem hetzelfde gebleven en is er niets aan de situatie veranderd.
Ik zit met precies het zelfde probleem.. Alles van Amazon komt binnen behalve de SMS berichten 😐
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal,

Wij willen dit héél graag voor jullie oplossen! Wij kunnen alleen goed onderzoek doen naar elk specifieke voorbeeld als wij de exacte data en exacte tijdstippen van wanneer het misging, van jullie ontvangen, zie ook dit topic. Het liefst ontvangen we drie voorbeelden per klant. Met die exacte tijdstippen kunnen wij dan zorgen dat onze specialisten het gaan onderzoeken!

Dank alvast!
Hoi allemaal,

Wij willen dit héél graag voor jullie oplossen! Wij kunnen alleen goed onderzoek doen naar elk specifieke voorbeeld als wij de exacte data en exacte tijdstippen van wanneer het misging, van jullie ontvangen, zie ook dit topic. Het liefst ontvangen we drie voorbeelden per klant. Met die exacte tijdstippen kunnen wij dan zorgen dat onze specialisten het gaan onderzoeken!

Dank alvast!

Exact? Pfoe goeie..
Vanochtend (31-07) tussen 9 & 10 meerdere pogingen, en zojuist om 12:10 nog een keer (just to be sure 😅)
Nu zojuist om 16:38 ging het weer mis. Elke keer dat ik het probeer gaat het mis, ongeacht van het tijdstip of datum. Om nog een exact tijdstip te geven; op 28 juli 23:00.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Justin en Damian,

Bedankt voor de voorbeelden! Ik heb voor jullie beide een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Zodra er meer bekend is krijgen jullie een terugkoppeling van ze! 🙂
Is hier al een oplossing voor? Ik heb namelijk her zelfde probleem. Probeer al dagen een verificatie sms van N26 uit Duitsland te krijgen maar komt niet binnen
Reputatie 7
Badge +20
Hi MaiteNl,

Zou je ons 3 voorbeelden met exacte data en tijdstip kunnen geven? Dan zetten wij dit door naar onze technische afdeling! We horen graag van je!
Hoi,

ja dat was
op 01.05.: 19.26
oo 02.05.: 11.33 (circa)
op 05.05.: 12.18

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey @MaiteNL,

Ik heb dit doorgezet naar onze technische specialisten, hopelijk hebben zij de oplossing! Het kan zijn dat zij contact met je opnemen, bijvoorbeeld als er meer informatie nodig is. Zij doen dit met een afgeschermd nummer, dus dan weet je dat alvast!

Als we in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!
Ik hebt de zelfde probleem, krijg ook helemaal geen sms van uit Duitsland van N26 bank.

op 13-05 om 18:00 circa
op 13-05 om 18:15 circa
en 13-05 om 18:55 en 19:00 circa
Reputatie 7
Badge +20
Hi wvries,

Dankjewel voor de voorbeelden. Ik heb dit direct doorgezet naar onze technische specialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken. Hopelijk wordt het snel opgelost! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Ik heb ook hetzelfde probleem met N26 uit duitsland. De verificatie sms komt niet aan bij mij.

Tijdstippen zijn:
14/06/19 tussen 20:30 en 20:45 een paar keer
14/06/19 20:47
14/06/19 20:48


Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Greywolf,

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb voor jou een case aangemaakt en onze technische afdeling gaat ermee aan de slag!

Reageer