Beantwoord

Sms niet versturen of ontvangen

Kan geen sms ontvangen of verzenden verder werkt alles gewoon, alles nagekeken maar krijg het niet gevonden. Wie heeft ervaring met dit probleem? Grt ruudje
icon

Beste antwoord door Sam- 19 juni 2018, 14:10

Hey Ruudje66,

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik ga je hierbij helpen, zodat dit zo snel mogelijk opgelost wordt!

Zou je kunnen aangeven sinds wanneer je niet kan sms'en? Ben je op dit moment in Nederland of op vakantie in het buitenland?

Heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden? Probeer ook een sms te sturen naar andere nummers dan het nummer wat je eerder al hebt geprobeerd. Mocht je in het buitenland zijn een sms willen sturen naar een nederlands nummer, zorg er dan voor dat er 0031 voor het nummer staat waar je een sms naar probeert te sturen.

Ik ben erg benieuwd naar je antwoorden Ruudje. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Ruudje66,

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik ga je hierbij helpen, zodat dit zo snel mogelijk opgelost wordt!

Zou je kunnen aangeven sinds wanneer je niet kan sms'en? Ben je op dit moment in Nederland of op vakantie in het buitenland?

Heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden? Probeer ook een sms te sturen naar andere nummers dan het nummer wat je eerder al hebt geprobeerd. Mocht je in het buitenland zijn een sms willen sturen naar een nederlands nummer, zorg er dan voor dat er 0031 voor het nummer staat waar je een sms naar probeert te sturen.

Ik ben erg benieuwd naar je antwoorden Ruudje. 🙂
Geprobeert werkt nu behalve naar dat nr waar ik naar toe wilde sms'en, WhatsApp gestuurt. De rest werkt nu gewoon tot nu toe, Thnx voor de tips
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ruudje,

Ah, goed om te lezen dat de rest nu wel werkt. Ik wil je natuurlijk ook graag helpen om uiteindelijk ook naar het nummer te kunnen sms'en, mocht Whatsapp een keer niet beschikbaar zijn of iets dergelijke.

Wat gaat er precies fout als je een sms stuurt? Krijg je een foutmelding te zien? Heb je in het verleden wel kunnen sms'en naar dit nummer?

Ik ben wederom benieuwd naar je antwoorden ruudje!
Veel voorkomend probleem niet kunnen smsen via tmobile hier hetzelfde probleem heb sms centrale al cecontroleerd blokkades gecontroleerd telefoon opnieuw opgestart etc maar niets werkt
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat er een blokkade is geactiveerd op sms, omdat je hele hoge kosten hebt gemaakt door app aankopen. Ik zie dat je alles hebt betaald en dus heb ik de blokkade verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hi hajar bedankt maar nog blijkt het niet te werken
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Zou je het toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen? Het zou dan wel moeten werken.

@Hajar, zou je bij mij ook even kunnen checken? Ik heb zelf blokkades eraf gehaald voor sms, maar heb en maand of 2 geleden ook hoge kosten gehad met sms kosten.

Ik heb alles betaald maar kan nog steeds niet smsen (wel bellen, ook naar premium diensten) maar heb nu mijn sms nodig voor een verificatie voor mijn werk!!! Ik krijg niks binnen, check en unblock dit ZSM alstublieft!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @i67hr6uitgythit,

Ik zie inderdaad terug dat er door de plotselinge toename in de kosten een blokkade was geplaatst op jouw aansluiting. Nu zie ik dat de betalingen voldaan zijn, dus ik heb de blokkade zojuist opgeheven. Als je jouw toestel opnieuw opstart, dan zou het weer moeten werken!

Hi@i67hr6uitgythit,

Ik zie inderdaad terug dat er door de plotselinge toename in de kosten een blokkade was geplaatst op jouw aansluiting. Nu zie ik dat de betalingen voldaan zijn, dus ik heb de blokkade zojuist opgeheven. Als je jouw toestel opnieuw opstart, dan zou het weer moeten werken!

Hey David,

Het is nu idd hersteld, bedankt voor de hulp!

Reageer