Beantwoord

Sms versturen lukt niet

• 11 februari 2018
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Hoi,
Het is soms niet mogelijk om sms te versturen, ik heb een Apple 6 plus.
Ik heb de telefoon al eens opnieuw opgestart.

Hoor graag of jullie kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door Sam- 12 februari 2018, 12:26

Hey Bananahas,

Leuk om je hier op de community te zien!

Wat gek zeg.. Welke melding krijg je te zien als je een sms probeert te sturen? Ervaar je dit bij 1 specifiek persoon of is dit willekeurig? Kan je op de momenten dat een sms niet verzonden wordt wel bellen en gebeld worden? Welke kleur heeft de sms ballon? Groen of blauw?

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden op de bovenstaande vragen. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Bananahas,

Leuk om je hier op de community te zien!

Wat gek zeg.. Welke melding krijg je te zien als je een sms probeert te sturen? Ervaar je dit bij 1 specifiek persoon of is dit willekeurig? Kan je op de momenten dat een sms niet verzonden wordt wel bellen en gebeld worden? Welke kleur heeft de sms ballon? Groen of blauw?

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden op de bovenstaande vragen. We helpen je graag verder!
Reputatie 2
sms worden niet verzonden. Ik kan wel sms ontvangen. Het is bij meerdere nummers zo (ook van verschillende providers). Probleem sinds vanmiddag. Heb mijn telefoon ook al opnieuw opgestart maar dat werkt niet. Telefoon is een Huawei P10.
Reputatie 7
Badge +18
Er is een storing @ellen39

Niemand kan op dit moment sms versturen...
Reputatie 2
ok Folkert, mijn man zit bij Tele2 en daar lukt het wel.
Reputatie 7
Badge +18
Klopt @ellen39 , die hebben nog hun eigen netwerk ook al zijn ze recentelijk overgenomen door T-Mobile.

Reageer