Beantwoord

Sms versturen lukt niet, ontvangen gaat wel

• 23 april 2017
  • 7 reacties
  • 1037 Bekeken

Ik kan geen sms versturen. Wel sms ontvangen. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Thalina 24 april 2017, 09:29

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen weekend zijn er werkzaamheden geweest, waardoor er bij sommige klanten problemen zijn ontstaan met het versturen van een sms. Vanochtend 08:00 uur zijn de werkzaamheden afgerond. Alles zou weer moeten werken. Kunnen jullie kijken of het nu wel lukt om een sms te versturen? Zet voor alle zekerheid eerst jouw toestel volledig uit en aan. Mocht het nog niet lukken om een sms te versturen, kun je dan in het lopende topic over dit probleem aangeven welke foutmelding je te zien krijgt? Dan gaan we dit melden bij onze IT-afdeling, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden!

Om het forum overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot. Je kunt reageren in het lopende topic, we helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hier precies hetzelfde: kan wel SMS ontvangen, maar geen SMS verzenden.
Ik heb het zelfde na een os update van android op mijn samsung s6 edge. Kan wel sms ontvangen maar niet antwoorden of versturen.
Bij mij is er (nog) geen OS update geweest op mijn galaxy s6. Voorheen ging SMS sturen prima, maar vanaf vandaag lukt het dus niet. Net even gekeken op allestoringen.nl, en het lijkt dat er meer mensen problemen mee hebben.
Oke, ik dacht dat het door de update kwam. Mijn vrouw heeft een iphone en kan wel sms versturen met T-Mobile.
Klopt op iPhone lukt het wel en met Android (geen update) lukt het verzenden niet.
Ik krijg foutcode 38
Hier lukt versturen ook niet en ontvangen wel. Op 2 telefoons, S6 en S6 Edge.
Reputatie 6
Badge +17
Goedemorgen allemaal,

Afgelopen weekend zijn er werkzaamheden geweest, waardoor er bij sommige klanten problemen zijn ontstaan met het versturen van een sms. Vanochtend 08:00 uur zijn de werkzaamheden afgerond. Alles zou weer moeten werken. Kunnen jullie kijken of het nu wel lukt om een sms te versturen? Zet voor alle zekerheid eerst jouw toestel volledig uit en aan. Mocht het nog niet lukken om een sms te versturen, kun je dan in het lopende topic over dit probleem aangeven welke foutmelding je te zien krijgt? Dan gaan we dit melden bij onze IT-afdeling, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden!

Om het forum overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot. Je kunt reageren in het lopende topic, we helpen je daar graag verder!