Beantwoord

Sms verzend niet

• 13 juni 2019
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Elke keer als ik een sms bericht probeer te versturen krijg ik een foutmelding, ik heb meerdere nummers geprobeerd, maar ze geven allemaal een foutmelding. Ik heb al geprobeerd de telefoon aan en uit te zetten. Ik heb het nummer van de sms centrale gecontroleerd en ik heb op my t-mobile gekeken of er een blokkade aan stond. Tot nu toe heeft niks geholpen.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 14:20

Hi,

Wat vreemd zeg. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kon je voorheen wel sms'en? Van welk toestel maak jij gebruik? Kun je wel bellen en gebeld worden? Kun je zelf ook sms ontvangen? Als je een iPhone hebt, stuur je dan een sms( groen) of een iMessage(blauw)?

Zijn een hoop vragen, maar hopelijk kunnen we samen de oorzaak achterhalen en oplossen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Wat vreemd zeg. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kon je voorheen wel sms'en? Van welk toestel maak jij gebruik? Kun je wel bellen en gebeld worden? Kun je zelf ook sms ontvangen? Als je een iPhone hebt, stuur je dan een sms( groen) of een iMessage(blauw)?

Zijn een hoop vragen, maar hopelijk kunnen we samen de oorzaak achterhalen en oplossen!
Sinds dat ik mijn abonnement aangepast heb naaar unlimited gb + bellen. Voorheen had ik een abbo zonder sms dus nee toen kon ik nog niet sms'en. Toestel is Huawei P30 Pro. Ik kan bellen en gebeld worden, neem aan ook sms ontvangen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi JCTubee,

Ah, oké, duidelijk! Ik moet zeggen dat we gister wel een storing hadden met SMS'en, maar begrijp ik uit jouw antwoord goed dat je het probleem al langer ervaart? Kun je eens proberen hoe het gaat als je jouw simkaart in een ander toestel stopt? Kun je dan wel SMS'en? En ervaar je dit probleem op alle locaties of op één specifieke locatie?

Laat het me weten en dan gaan we er verder mee aan de slag!

Reageer