Beantwoord

Sms verzenden gaat langzaam

• 13 februari 2016
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Waarom duurt het versturen van een sms een half uur?
Ligt dit mss aan het feit dat ik een oudere simkaart heb?
icon

Beste antwoord door MaraW 15 februari 2016, 12:38

Dan zal het wel aan mijn nieuwe toestel liggen. Ik had voorheen een iPhone 4 en daar ging alles goed mee. Nu heb ik een Acer Z520 een Android dus.
Maar wonder boven wonder toen ik mijn vraag op het forum had gezet, deed hij het opeens wel.
Dus opgelost. Het zal de Android wel zijn.
Dank je voor de respons.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Dat zou kunnen. Als je de simkaart in een andere telefoon doet en dan een sms verstuurt, werkt het dan wel normaal?
Reputatie 6
Badge +17
Hi MaraW,

Welkom terug op het forum. Leuk om je hier weer te zien! Had je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Wat vreemd dat het zo lang duurt voordat de sms verzonden wordt. Sinds wanneer heb je hier last van? Heb je jouw simkaart al een keer in een ander toestel getest? Hiermee kunnen we uitsluiten dat het aan je telefoon ligt. Mocht het niet aan je telefoon liggen dan kan het aan je simkaart of ons netwerk liggen.

Ervaar je dit trouwens op alle locaties? Kan je wel snel een gesprek opstarten als je iemand belt? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Dan zal het wel aan mijn nieuwe toestel liggen. Ik had voorheen een iPhone 4 en daar ging alles goed mee. Nu heb ik een Acer Z520 een Android dus.
Maar wonder boven wonder toen ik mijn vraag op het forum had gezet, deed hij het opeens wel.
Dus opgelost. Het zal de Android wel zijn.
Dank je voor de respons.
Reputatie 7
Badge +15
Hey MaraW,

Fijn dat het opgelost is. Ik heb voor de zekerheid nog even gecheckt of je een oudere simkaart hebt maar dat is in ieder geval niet het geval!

Laat je het weten als je verder nog problemen ervaart? We helpen je hier graag verder! 🙂

Reageer